Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat type shock word ar zin's jaar en dag gebruikt in de 1:12 door sommige fabrikanten
Alleen dan zonder rebound veren.
Je hebt dan in en uitgaand de zelfde demping.
Wat ze noemen een constant velocity shock.
Dat type shock word ar zin's jaar en dag gebruikt in de 1:12 door sommige fabrikanten... Alleen dan zonder rebound veren...Je hebt dan in en uitgaand de zelfde demping...Wat ze noemen een constant velocity shock....Mvg Roy
Roy, ik kan nog niet zo snel iets vinden via google, ben eigenlijk wel geïnteresseerd hoe het er toen aan toeging,… voorbeeld, pagina, link misschien??...bvd
PS...de front suspension veren van bv een F1/pancar nemen wel erg veel ruimte in, binnen in de damper, je moet daarvoor best wel lange dampers hebben...als je normaal een O-ring onder de piston gebruikt, dan zijn er wel mogelijkheden...anders heb je niet genoeg travel...ben toch wel nieuwsgierig hoe men dit dan opgelost heeft bij een trf touring damper...!!!
@Driftjunkie.... Check de centre shock van de Associated 12R5,5.1,5.2, 10R5 en 10R5.1.
Linker shocks op de afbeelding.
Deze hebben een zuiger bijna in het midden van de zuigerstang zitten en aan beide zijde van de zuiger zit olie en daardoor geen rebound