Fokker 50 en Fokker 100

Ik zie nu aan je kleding dat wij collega's zijn :yes:
Wat doe je binnen het bedrijf? Ik ben gezagvoerder.

Waarom zit er op de F50 romp een verdikt paneel met 2 ramen? Daar zit op het origineel geen deur. Vrachtluiken zitten meestal links dacht ik en als er een vrachtdeur in gezet wordt heeft die normaal geen ramen.
Het ding is eigenlijk te groot voor mijn auto, maar wat vind ik hem gaaf!
2.5m past in een mondeo hoor....;)

Even of toppic, Fokker projectjes hebben stil gelegen van de winter, wel druk bezig de verspanende shop te updaten, nu de CNC machine na 12 jaar trouwe dienst een update aan het geven.

IMG_3708.jpg

De Eding CNCusb besturingskaart een plekje gegeven in de machine (Lag er altijd maar los naast te verstoffen:hammer:) nu nog verder met de stofafzuiging, die had ik nog niet, maar is echt wel nodig.
IMG_3709.jpg

MVG Edwin.

Afgelopen weekend ben ik naar het Airliner treffen in Oppingen geweest, dit is een geweldig treffen waar ik om de 2 jaar naar toe ga om die geweldige Airliners te aanschouwen en zien vliegen.
Ik had al een tijdje contact met een Oostenrijker die een Fokker 100 vliegt die uit de mijn mallen is gemaakt en hij gaf aan ook aanwezig te zijn.

Leuke vent, veel ervaringen uit kunnen wisselen

Prachtig gebouwd en in de Tyrolean (F70) kleuren afgewerkt en mooi voor gevlogen.

IMG_4958.jpg

IMG_4980.jpg

IMG_4990.jpg

IMG_5002.jpg

IMG_5011.jpg

Voor meer info en prachtige foto's Airlinertreffen

MVG

Edwin.

Back