Fokker D21 project in depron

Een tweede projectje is gestart, namelijk de bouw van een fokker D21 in depron. Op Youtube is hier een filmpje van een vliegend exemplaar te zien. www.fokkerd21.webs.com !

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt! Het is altijd al een favoriete kist van mij geweest. Ik kom er de winter wel mee door. Blijf het maar volgen!

Leuk project, dit word mijn eerste abbootje.

Die tekening die je gebruikt is die ergens te bestellen ??

Is er een mogelijkheid dat ik een kopie van de tekening kan krijgen, tegen de gemaakte kosten natuurlijk ?

Heb je al een idee welke setup je gaat gebruiken ?
Ik kan 'm wel even voor je kopieeren. Het worden dan 4 of 6 A-3tjes die je dan zelf aan elkaar kan plakken.

is er geen copy shop in de buurt die hem gewoon meteen op groot formaat kan uit printen voor je???
zo ja dan ben ik zeker ook geinterseerd hoor zeker als deze ook gewoon via deze tekening in balsa te bouwen is.

Dan hoop ik dat meneer reageert. aangezien ik al een week geleden gevraagt heb als ie de tekening als bestand heeft of dat ik hem moet kopen?

Maar miss is dhr hard an het bouwen!!!!

Dan hoop ik dat meneer reageert. aangezien ik al een week geleden gevraagt heb als ie de tekening als bestand heeft of dat ik hem moet kopen?

Maar miss is dhr hard an het bouwen!!!!
Sorry marcel73. Ben nog niet helemaal beked met de werking van deze site en heb net de priveberichten ontdekt. Als jij belangstelling hebt voor de tekening dan wil ik hem voor jou, en voor anderen die geinterresseerd zijn wel kopieeren. Moet(en) je/jullie me wel even je adresgegevens via een PB sturen. De kosten zijn voor het versturen en het kopieeren, verder niets. Enne, bij ons hebben ze geen copyshop, dus je krijgt de tekening in delen. Een stukje plakband wil dan wel even helpen.

www.fokkerd21.webs.com voor de vorderingen

Hoe staat het eigenlijk met dit project!

Schaal 1:13, wat is de spanwijdte? Die Finse D21 leek prima te vliegen met zijn elektromotor
groet,
Jules

... Schaal 1:13, wat is de spanwijdte? ...
Onder aan deze pagina staan de nodig D-XX1 links
nl.wikipedia.org/wiki/Fokker_D_21

Handig: met Google kun je rekenen, gewoon 11/13 als zoekopdracht invoeren. Google kan ook eenheden omrekenen: 618.76 kW to hp.

Forumtipjes:
  • Indien je leeftijdsweergave activeert in jouw profiel, is die ook altijd zichtbaar naast je berichten. Met die kennis kunnen forumleden beter maatwerk leveren in hun antwoorden. Leeftijd geeft indicatie van budget, aantal jaren scholing (= talen, wiskunde, natuurkunde, rij- en zwemles etc) en het al dan niet aanwezig zijn van een hogere instantie, eventueel in combinatie met handenbindertjes. Of dat je wellicht zelf nog in de categorie handenbindertje valt.
  • Geef ook je woonplaats of regio in je profiel op, dan kan iedereen dat altijd links onder je gebruikersnaam zien. Is handig voor verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties, drinkgelagen en wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek. En leeftijd kan een (zeer) ruwe indicatie geven van de 'kwaliteit' van jouw antwoorden.
  • Met andere woorden, het vergemakkelijkt en verbetert de communicatie, en de persoonlijke contacten.

Laatst bewerkt:
Back