Fokker DR-1 ARTF

• Topicstarter Topicstarter Stardust
  • Startdatum Startdatum
S

Stardust

Guest
Hallo,

Ik ben op zoek naar een ARTF-versie van een fokker DR-1.
Vroeger had great planes een prachtige bouwdoos maar ze zijn blijkbaar gestopt met de productie ervan.
Weten jullie toevallig nog merken die ze wel maken.
Enkel waarheidsgetrouwe modellen. Geen "rommel" met transparante folie of elektrische motor.

Bedankt

Big but beautyful!
Maar misschien iets TE schaal. Wist niet dat er zover in kon gegaan worden. Een schaal cokpit hoeft niet perse.
Als het model en de (rode) kleur er maar zijn.
Misschien toch beter afwachten tot great planes of een ander merk weer een DR-1 ARTF uitbrengt?

In ieder geval, bedankt aan iedereen. Supermooie foto's. Ik hoop dat ik er ook ooit zo eentje heb :) Maar dat zal nog wel wat duren.

Ik heb nog wel van een kennis een paar modellen te koop, nieuw in doos ARF. Deze kan electrisch en motor van 6.5 tot 10cc. heb eerst geen verdere info, Pb maar bij verdere interesse.

Teus

Fokker-DR-1-001.jpg

Fokker-DR-1-002.jpg

Fokker-DR-1-003.jpg

Cornelis B zei:
Edit: Ik zie net dat je een electrische motor niks vind :evil: , dan zal dit wel niet zij wat je bedoeld :?:

Het is te zeggen ik ben niet tegen elektrische motoren ( Heb zelfs een graupner solar en een wright flyer met elektromotor) maar als ik ooit een DR-1 aanschaf, zou het wel met verbrandingsmotor moeten zijn. Als ik ooit het lot win zelfs met een stermotor :P

Back