rook en olie happen voor de gene erachter.... miss wel een handig als er een vijand achter je aan zit! haha
ik heb ondertussen even op wikipedia en nog paar sites gekeken en begrijp nu hoe de motor precies werkt.
moet nog wel verzinnen hoe ik de klepstoters ga fabriceren.....
ik weet nog niet wanneer ik aan de motor ga beginnen maar de kist zelf schiet al aardig op.
de romp, 2 van de 3 vleugels, hoogte en richtings roeren zijn al klaar...
foto's hoop ik volgende week eens te plaatsen...
uit de handleiding begreep ik dat ik bij het bespannen van het vliegtuigje
de lapjes op maat moet knippen, dan aan de randen vast lijmen en daarna moet besmeren met (clear dope) ??blanke lak?? is dat dan water gedragen of "chemische"?
ik heb nog nooit met bespannings materiaal gebruikt en kan alle maar dan ook alle tips en trics gebruiken!
ik heb ondertussen even op wikipedia en nog paar sites gekeken en begrijp nu hoe de motor precies werkt.
moet nog wel verzinnen hoe ik de klepstoters ga fabriceren.....
ik weet nog niet wanneer ik aan de motor ga beginnen maar de kist zelf schiet al aardig op.
de romp, 2 van de 3 vleugels, hoogte en richtings roeren zijn al klaar...
foto's hoop ik volgende week eens te plaatsen...
uit de handleiding begreep ik dat ik bij het bespannen van het vliegtuigje
de lapjes op maat moet knippen, dan aan de randen vast lijmen en daarna moet besmeren met (clear dope) ??blanke lak?? is dat dan water gedragen of "chemische"?
ik heb nog nooit met bespannings materiaal gebruikt en kan alle maar dan ook alle tips en trics gebruiken!