Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eerst beginnen om één tekening helemaal uit werken. Als het kan in 3D. Als die gereed is, dan nog eens een keer opnieuw beginnen met de andere tekeningen. Daarna kiezen uit het beste exemplaar of combineren tot een beste exemplaar. (of sla ik hier nu door?).
Je moet het gekozen 3view alleen vergelijken met (foto's van) het origineel, niet met andere 3views.
https://www.turbosquid.com/3d-models/3d-plane-t-v-bomber/1116062
Hij schrijft dus ook nog dat hij een website heeft.
Groet:Robin
In de documentatie staat dat de T.V aan de wortel van de vleugel het NACA23017 profiel had en aan de tip het NACA23009. Op advies van Ramses laat ik deze links liggen en ga voor Selig 8036 (root) naar Selig 8037 (tip).
Prof. Michael Selig's airfoil- and propdata, tools, a.o. APC props... Ik heb je inderdaad geadviseerd om deze Selig profielen te gebruiken. ....
Ik voel me weer stukken beter Eddy. Ben ook weer volop aan het sporten om alle conditie terug te krijgen. Langzaam maar zeker komt ook dat goed.Ik hoop dat het nu ook beter met je gaat.