Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij deze constructie zou de voorrand van de elevator aan de bovenkant afgeschuind moeten worden, dan krijg je de ruimte voor voldoende uitslag. Met deze uitslagen zou ik niet vliegen...
Als je normaal vaker met deze kist vliegt, zal de uitslag misschien genoeg zijn voor normaal vliegen.
alleen als je dingen zoals een verticale duik en dan grof optrekken gaat proberen, voortaan eerst hoog eruit proberen te komen
het 3 fouten hoog principe
als een toestel normaal goed en prettig vliegt..
was het niet het toestel zijn schuld
Optrekken zonder gas zou in feite wel goed moeten werken.
met gas werkt alleen beter. roer beter aangeblazen.
Als je op hoogte net zo'n stuurstang hebt als op richting, die ook nog aan de onderkant zit, zou het mij niet verwonderen als het roer gewoon terug wordt gedrukt door de luchtdruk op het roer.
Edit; als ik beter kijk, zit de stuurstang wel aan de bovenkant, maar als er net zo veel bochten in zitten......
Effe een vraagje...
Waar vlieg je, bij een club of ben je alleen aan het oefenen.
Wat ik zo aan de foto's zie (en dat is echt niet lullig bedoeld) moet het model even door een ervaren vlieger bekeken worden.
Jezelf leren vliegen is voor de meesten onmogelijk.
En als je geen ervaring hebt met invliegen en afstellen kan je dat beter door een ervaren piloot laten doen.
Ik schrijf dit alleen maar omdat het anders een dure en frustrerende hobby word.
Ben lid van 2 clubs met modelvliegbewijs sinds vorig jaar.
@Bruno van Hoek Het roer had niets te maken met de crash, de enige oorzaak daarvan stond achter de afstandsbediening, gewoon dom vliegen .
Ik kan het ook niet meer testen, vanmiddag voor het monteren van de motor met nieuwe lagers gelijk de draad aangepakt:
Nu zal de stijfheid van het draadje een stuk beter zijn.
Ook heb ik de elevator ruimte onder het roer gegeven maar dat was vorige week al zo.