Forum layout gewijzigd?

Discussie in 'Helpdesk' gestart door BYM, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rogier

    Rogier Guest

    Ik ben exit hiero in deze discussie na dit soort reacties!

    Prima kerel!! Ben blij dat je exact doorhebt wat Sven bedoeld! Ben ook blij dat je mijn reactie tot op de letter hebt kunnen analyseren en je mening hebt kunnen vormen! Ik durf er niet tegenin te gaan, want je hebt vanzelfsprekend volledig gelijk! Ik zal de mensen die het betreffende onderzoek hebben gedaan naar de manier van browsen, conversie enz even attenderen op jouw berichtje! Had ze een hoop tijd kunnen besparen!

    Mocht je nog een keer tijd hebben, lees dan mijn berichtjes eens goed door en denk er eens rustig over na voor je iets roept op het forum! Desnoods stuur je me een pb en wellicht leg ik het je uit. Ik ben er in ieder geval wel klaar mee met je altijd repeterende betweterige postings!

    PS: Er zijn andere fora, ook modelbouw gerelateerd, waar je ZELF kan aangeven wat je wilt kwa breedte. Echter moeten we dat hier maar niet doen want wat een ander fora doet boeit eigenlijk niet...
     
  2. Klaassie

    Klaassie

    Lid geworden:
    24 jan 2010
    Berichten:
    1.002
    Locatie:
    Barneveld
    Hm, de toon hier in het topic bevalt me niet echt, maar wil toch eigenlijk ook een kritische noot kwijt. Zie het als opbouwend. :)

    Ik heb hier een 15" monitor en 1024x768 resolutie. Toch redelijk standaard zou ik denken. Ik krijg nu een schuifbalk onderaan mijn scherm, moet steeds heen en weer scrollen. Lijkt me niet de bedoeling toch?

    Hoop dat Robert met een passende oplossing komt. ;)
     
  3. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Herinneren jullie nog de discussie(s) toen op andere/nieuwe forumsoftware werd overgestapt. Even wennen, links en rechts wat aanpassen.

    Ik ga, na Sven's tip, 's kijken of Greasemonkey makkelijker werkt dan de AdblockPlus Element Hiding Helper. Ik werk met alle applicaties full screen (laptop, 1024 x 768) en dingen waar ik niet naar/in kijk, blokkeer ik graag voor meer ruimte, ook op mijn grote schermen. Zelfs sliders en titelbalk versmal ik.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2015
  4. jitze

    jitze PH-SAM

    Lid geworden:
    9 apr 2007
    Berichten:
    3.239
    Locatie:
    Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles
    1024x768 is echt geen courante maat meer.

    Bijna alle nieuwe notebooks zitten op 1280x800, 1360x768 of hoger. Losse schermen zijn waarschijnlijk niet eens meer te krijgen in 1024x786. Ik kocht een jaar geleden een 23,3" HD scherm (1900x1080) voor 150 euro, dus duur is het probleem ook niet.

    Netbooks zijn de enigen die hier echt last van kunnen krijgen, maar dat waren toch al waardeloze dingen :rolling: of is dat geen goed argument? :p
     
  5. Bertus

    Bertus verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 sep 2002
    Berichten:
    12.840
    Locatie:
    Krimpenerwaard
    Ik heb 1280 x 800 en er is bij mij weinig veranderd.:banana::banana:

    Het is iets smaller geworden, maar daar komt Robert wel weer met iets moois
     
  6. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Hey kijk eens, daar is Robert!

    En ja, ik heb dit topic de hele dag al in de gaten gehouden, natuurlijk ben ik zeker begaan met hetgeen jullie van dit alles vinden.. Denk echter niet dat ik dit gedaan heb na 5 minuten denken.. Voor mij zijn er een aantal redenen om dit te doen. Ik begrijp ook echt wel dat er altijd mensen zijn die het ergens niet mee eens zijn, maar dat mag niet de reden zijn voor mij om het forum niet verder te ontwikkelen, en dat gaat met bepaalde keuzes gepaard. Het is inderdaad nog niet fraai dat er links en recht nu grijze vlakken staan, deze zullen binnenkort echter gevuld worden met mooie fraaie achtergronden. Had dit niet gelijk gekund, ja dat had wellicht gekunt. Moet ik rekening houden met mensen met kleine resoluties, ja, kan ook, echter de statistieken wijzen uit dat nog maar 10,41 procent van de bezoeker met een resolutie van 1024 of kleiner hier rondhobbelen. Ja, dat zijn 10,41 procent belangrijke bezoekers, maar wees eerlijk, moet ik wachten met ontwikkelen/bouwen van deze site tot dit aantal verder daalt? In mijn ogen niet.

    Het is niet voor niks gedaan, en het het is voor sommigen een wat slap verhaal, maar inderdaad, half internet draait al heel lang op dit soort vaste indelingen, schrijf ze allemaal maar aan dat ze het aan moeten passen.

    Begrijp me goed, ik respecteer ieders mening, en jullie weten ook dat ik daar altijd naar luister en daar ook wel eens wat mee doe! goed he.. Maar soms wil ik gewoon zelf bepalen welke kant ik met dit forum opwil.. Toen ik 8 jaar geleden ben ik ergens mee begonnen, en die spirit van verder bouwen en het aan willen bieden van diensten aan modelbouwers heb ik nog steeds, onverminderd! en nee, mijn ambitie in het ten dienste zijn van jullie valt niet te omschrijven in het aantal pixels.. Daarvoor is een megascherm nodig ;-)

    Mocht ik straks in de zak naar spanje zijn verdwenen, dan is sinterklaas het ook niet met me eens..

    Robert


    (met alle respect, ik sta altijd open voor discussie, maar de toon is in topic al gezet, voor ons aller gemoedrust zet ik deze draad dicht, he.. ben ik al weer tegenstrijdig... het is soms lastig keuze's te maken)..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina