Even voor de duidelijkheid, meestal bekijk ik het forum vanaf mijn werk. Omdat ik dat alleen in de pauze doe is dat geen probleem. Het probleem dat ik ervaar doet zich voor als ik op mijn PC THUIS het forum wil bekijken. Op die PC staan datum en tijd goed ingesteld. Bij andere forums doet dit probleem zich ook niet voor.
Omdat ik het probleem op de PC thuis ervaar en niet op mijn werk, heeft het dus ook geen zin de IT-mensen van het werk in te schakelen ….
Inderdaad kon ik jullie reacties na het posten thuis niet zien, althans, soms wel via een omweg, namelijk als ik via de openingspagina van het forum kon zien dat een van de nieuwste reactie op het hele forum op dit topic was, want op dat punt was hij blijkbaar wél bij. Ook kon ik vanaf die startpagina wel in mijn PM-box het bericht van Ron zien, alleen daarop kon ik niet reageren …
De tip die ik tot nu toe gezien heb is ‘cookies verwijderen’ en inderdaad, mensen weten tegenwoordig vaak niet veel van computers, zo een ben ik er ook (hoeveel mensen die auto rijden weten hoe die technisch gezien werkt?). Ik weet dus niet hoe ik cookies moet verwijderen. Is me dat eenvoudig uit te leggen?
Ik post dit in beide geopende topics, en stel voor dat op er vervolgens op één daarvan een slotje komt.