Forum 'niet bij' op mijn PC

FOX35

PH-SAM
Ik bekijk modelbouwforum meestal (dagelijks) op mijn werk, Ik internet thuis niet zo veel, maar daar heb ik het modelbouwforum, en wel mijn favoriete subforum (lijnbesturing) als startpagina op internet ingesteld. Het rare nu is dat ik dan qua berichten 'achter' loop. Hoeveel weet ik niet, want de data op de berichten staat niet aangegeven (alleen met ' twee weken geleden' en zo. Ik heb de verjaardag opgezocht van iemand die vandaag jarig was, en dat was wél de juiste datum. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?
PP van der Meer, Stadskanaal

Hoi,

ik heb niet het antwoord op jouw vraag, maar wel een opmerkng.
Het is voor jou niet te hopen dat je werkgever hier wel eens kijkt :rolleyes: :mrgreen:

Ik bekijk modelbouwforum meestal (dagelijks) op mijn werk, Ik internet thuis niet zo veel,

Grtz,
Menno

Laatst bewerkt:
... lolletje op zijn tijd moet kunnen, maar probeer daarnaast de topicstarter ook even te helpen...

Wie bel je als je zelf op de afdeling IT zit? Je collega aan het buro naast je?

On-topic:
Meest voor de hand liggend is een klokje van de PC die niet correct loopt, als deze veel afwijkt kan het raadzaam zijn deze eens in de zoveel tijd te laten synchroniseren met een timeserver (NTP)...

Even voor de duidelijkheid, meestal bekijk ik het forum vanaf mijn werk. Omdat ik dat alleen in de pauze doe is dat geen probleem. Het probleem dat ik ervaar doet zich voor als ik op mijn PC THUIS het forum wil bekijken. Op die PC staan datum en tijd goed ingesteld. Bij andere forums doet dit probleem zich ook niet voor.

Omdat ik het probleem op de PC thuis ervaar en niet op mijn werk, heeft het dus ook geen zin de IT-mensen van het werk in te schakelen ….

Inderdaad kon ik jullie reacties na het posten thuis niet zien, althans, soms wel via een omweg, namelijk als ik via de openingspagina van het forum kon zien dat een van de nieuwste reactie op het hele forum op dit topic was, want op dat punt was hij blijkbaar wél bij. Ook kon ik vanaf die startpagina wel in mijn PM-box het bericht van Ron zien, alleen daarop kon ik niet reageren …

De tip die ik tot nu toe gezien heb is ‘cookies verwijderen’ en inderdaad, mensen weten tegenwoordig vaak niet veel van computers, zo een ben ik er ook (hoeveel mensen die auto rijden weten hoe die technisch gezien werkt?). Ik weet dus niet hoe ik cookies moet verwijderen. Is me dat eenvoudig uit te leggen?

Ik post dit in beide geopende topics, en stel voor dat op er vervolgens op één daarvan een slotje komt.

via welke browser zit je op internet? Internet Explorer, Mozilla Firefox, of een ander?

Mocht je de eerste gebruiken (IE), dan moet je op extra klikken, dan Internetopties. Dan bij het tabblad algemeen kun je de browsergeschiedenis verwijderen. Je klikt op verwijderen, en dan krijg je een menu waarin je kunt selecteren wat je wilt verwijderen, waaronder cookies.

edit: dit verhaaltje ook maar even via PM gestuurd.

Laatst bewerkt:
Back