Ik denk dat het toch weer even een kwestie van afwachten is hoe de gemeente Hilversum gaat reageren. Laten we in de tussentijd hopen dat er nog een verenigingslid van een vereniging in Utrecht e.o. zich meldt met een mooi vaarwater. Dan hebben we een keuze en dat is op zich wel prettig!!
Overigens vind ik het heel erg leuk dat er zo enthousiast gereageerd wordt. Van alle kanten worden ideeen aangedragen en hulp aangeboden, echt geweldig. Nu maar hopen dat het door kan gaan.
Even wat technisch......
Ik heb bijvoorbeeld een F14 zender met daarin het standaard kristal, maar daar zullen er wel veel meer van zijn. Hoe gaat dat dan verder??
Is het raadzaam om meerdere setjes kristallen aan te schaffen??
Of zijn kristallen van andere merken uit te wisselen??
En als ik dan, zeg een twee, setjes aanschaf heeft dat nut, want het kunnen heel makkelijk setjes zijn die anderen ook hebben en dan is er nog steeds een probleem.
Zoals je wel ziet heb ik nog nooit hiermee te maken gehad en heb dus genoeg vragen. Voor het organiseren van dit soort dingen hoop ik dus een beroep te kunnen doen op anderen die hier verstand van hebben.
Eén ding is zeker, als dit allemaal gaat lukken weet ik het voortaan ook :lol:
groeten,
Ronald
We zien wel waar het schip strand, maar met een sleper in de buurt is dat geen probleem