forum - werkschepen - dag........

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Roel,
Ik zal je zaterdag even voorstellen aan mijn schoonmoeder :twisted:

Hieronder de routebeschrijving naar Madestein.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
De afbeelding is een beetje erg groot geworden,
maar als ik hem kleiner maak is de duidelijkheid echt weg....

route_varen.jpg

ciao, Ronald

Vandaag kreeg ik de nieuwe Kwiklink thuis; héél interessant zoals gewoonlijk, met name het scheepsdeel :oops: (ahum) maarre... wel in 60-voud!
Dus, als jullie van plan waren naar de boekhandel te sprinten om 'm te kopen: even je geduld bedwingen, naar de Werkschependag komen en dan kan je'm voor 1,50 Euro kopen. Sponsor je het forum ook nog.
Met de hartelijke groeten van het hele Kwiklink-team.... en da's ook wat waard :lol:

Kan helaas de 13e niet komen, omdat die maat van mij een hockey wedstrijd heeft :twisted: :cry: !?!?!?
Hij kan het niet afzeggen omdat het belangrijk is zegt ie, naja, dit is toch geen rede om niet naar 'de forum-werkschepen dag' te gaan.... :?:

Maar goed zijn ouders zouden dus eigenlijk rijden, want mijn moeder heeft de auto mee naar Breda??!?!?! :twisted: :twisted:
Dus heeft me vader geen auto :cry: :x

Maar wie weet kom ik de volgende keer WEL! :!: :!: :!:

Hoewel de regen op dit moment met bakken uit de hemel komt denderen, blijf ik goede hoop houden op mooi weer voor morgen.....

Voor iedereen die niet komt morgen,
jammer joh :wink:

Maar volgend jaar organiseren we een algemene vaardag.......
Moeten we alleen wel een flink watertje uitzoeken :lol:

Ok mensen vanaf ongeveer 10:30 is iedereen welkom op Madestein!!
tot morgen.

Mocht je mijn telefoonnummer nog willen hebben voor de laatste weersomstandigheden of andere vragen.....
stuur een pb'tje

ciao
Ronald

De dag was erg gezellig!!!!
HMBC bedankt voor de gastvrijheid!!!

Foto's en verdere 'verhalen' volgen later.

ciao, Ronald

inderdaad, was leuk. Niet te druk maar gezellig

Thanx for all!!

Ik kan mij hier alleen maar bij aansluiten.
Veel mooie schepen gezien, aparte schepen ook, en kennisgemaakt met de HMBC en wat gezichten achter forumnamen.
Heerlijk gevaren, lekker gekletst! :lol:

HMBC, hartelijk dank voor de gastvrijheid en gezelligheid.
En Ronald natuurlijk ook, die de "Modelbouwforumwerkschependag" in het leven heeft geroepen.

Roel

Laat me raden Roel,

je hebt die mooie foto van de Gondwana nu als achtergrond :rolling:
Maar mooie foto's inderdaad.

ciao, Ronald

Inderdaad de moeite waard om er een kleine 550 km voor te rijden. Voor herhaling vatbaar vind ik.

Misschien dan iets centraler in het land.

André

Zéér mooie foto's.
Ik ween hier lange tranen met dikke tuiten als ik al die mooie schepen zie die ik niet in het echt kon aanschouwen :cry: .
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Misschien de volgende keer... .

Droopy

Leuk te lezen!! maak me jaloers nu ik hier in spanje zit!!

Maar als beheerder dit hele spul wil ik HMBC van harte bedanken voor het ter beschikking stellen van hun mooie lokatie! hulde!

Robert (30 graden...)

De werkschependag was inderdaad een zeer geslaagd onderdeel van een drukke dag voor mij :) Heb bijna 400 km gereden, om op 3 plekken te komen, maar het was allemaal zeker de moeite waard. Hoop leuke ideen opgedaan, en ik moet toegeven dat het toch best een goed gevoel geeft om je scheepje onder zoveel belangstelling te water te laten.

Heb nog wat normale fotoos gemaakt, en die zal ik zo snel mogelijk laten ontwikkelen en in laten scannen. Geef wel weer door waar ze staan ;)

HMBC Bedankt !!!!!

En het forum ook natuurlijk :wink:

Marco.

Ronald schreef:
Kreeg een mailtje van Nico, hij heeft ook hele mooie foto's gemaakt.
Hier is de link naar de site:
http://www.pbase.com/gearedsoft/werkschependag

Ik heb de foto's bekeken en één ding viel me direkt op:
DAT DE DEELNEMENDE SCHEPEN STUK VOOR STUK ECHTE PARELTJES ZIJN!!

Dus...ik,ween nu nog meer dikke tranen met nog langere tuiten :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Volgende maal zal dit geen waar zijn. Dan verzet ik hemel en aarde om toch maar aanwezig te kunnen zijn. :)

Droopy

En bij mij zitten ook nog een aantal "chemische" foto's in m'n camera.
Ik zal de plaatselijke fotoslurf eens aan het werk zetten...

Roel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back