FORUMLEDEN met “SCIENCE FICTION” bloed, in de aderen: ........Unidentified flying objects / UF

Ik heb nog ff goed naar de teksten van beide artikeltjes gekeken, ze lijken wel HEEEL erg veel op elkaar... Ik denk dat die van 2011 een kopietje is van die uit 1990! De redactie van het laatste artikel , van 2011 , "zag ze zelf even vliegen":rolleyes: denk ik...

dat denk ik ook.

ik heb even :google: gebruikt en heb dit gevonden

RAF Laarbruch werd in 1999 gesloten en in 2002 verkocht aan een aantal Nederlandse investeerders.

het lijkt me dan niet dat er in 2011 nog tornado's gestationeerd zijn.

Jaap

Weet het niet, ervaren vliegers zuigen niet zo snel iets uit de duim en een hercules zie ik nog niet een Tornado bijhouden , laat staan "bijhalen". Melding is ook over iets van "the size of a Hercules", kan dus van alles zijn.
Van de andere kant, ze hadden wel net een misschien toch zware trainingsmissie achter de rug.
Blijft toch een merkwaardig incident!

Laatst bewerkt:
nieuwe, uit de oude doos

Interessante weergave, ver bij ons vandaan en uit een ver verleden....

ods1.jpg

iets met
picasso??????????
(een gokje....neen dus......)

een of andere muurschildering uit een grot???

steffe

Laatst bewerkt:
hallo max

zou het iets te maken hebben met: ??

Extremely rare cave paintings have been found at Pengavan near Bhopal in Madhya Pradesh. Pengavan is a village in the Bhopal-Vidisha district road and has a population of just 200 people. Near this area is also the famous Bhimbetka caves, which is home to prehistoric cave paintings and is also a UNESCO World Heritage Site.

deze muurschilderijen komen wel uit de tijd van de pre historie....
op de voorgrond staat er een vreemde figuur.....of zou deze "persoon" iets te maken hebben met een of ander hindoe ritueel?

steffe

Hallo Steffe, dat is hem:D, hier iets anders beschreven:

"23/3 A clear image of what might be an alien or ET in a space suit can be seen in above cave painting along with a classical flying saucer shaped UFO that appears to be either beaming something down or beaming something up, in what might be an ancient UFO abduction scenario. A force-field or trail of some sort is seen at the rear of the UFO.
A group of anthropologists working with hill tribes in a remote area of India have made a startling discovery: Intricate prehistoric cave paintings depicting aliens and UFO type craft.
The images were found in the Hoshangabad district of the state of Madhya Pradesh only 70 kilometres from the local administrative centre of Raisen.
The caves are hidden deep within dense jungle.
A clear image of what might be an alien or ET in a space suit can be seen in one cave painting along with a classical flying saucer shaped UFO that appears to be either beaming something down or beaming something up, in what might be an ancient UFO abduction scenario. A force-field or trail of some sort is seen at the rear of the UFO.
Also visible is another object that might depict a wormhole, explaining how aliens were able to reach Earth. This image may lead UFO enthusiasts to conclude that the images might have been drawn with the involvement of aliens themselves.
Local Archaeologist, Mr Wassim Khan, has personally seen the images. He claims that the objects and creatures seen in them are totally anomalous and out of character when compared to other, already discovered examples of prehistoric cave art depicting ancient life in the area.
As such he believes that they might suggest beings from other planets have been interacting with humans since prehistoric times: Adding weight to the ‘ancient astronaut theory’ which postulates that human civilization was established with the assistance of benevolent space-faring aliens"

Waarschijnlijk niemand zal te weten komen wat de maker oorspronkelijk heeft bedoeld...
Aan Steffe het volgende:?:

Waarschijnlijk niemand zal te weten komen wat de maker oorspronkelijk heeft bedoeld...

Het zouden ook gewoon willekeurige doodles kunnen zijn, dus tekeningetjes zonder echte betekenis. Mogelijk om te oefenen, maar misschien ook gewoon voor de lol of om de tijd te doden.

Geen idee wat de echte Nederlandse term daarvoor is, maar in mijn jeugd heb ik kladblokken volgekalkt met tekeningetjes van rechthoeken, rondjes, dingen die lijken op gezichten, poppetjes, voertuigen en andere zeer ondefineerbare onzin.

Met een creatieve en bevooroordeelde bril op zou je daar ook aliens in kunnen zien, terwijl het feitelijk helemaal niets betekent. Zoiets is uit pure verveling getekend en ik denk dat het een beetje achterhaald is overal maar te willen zoeken naar een betekenis. Alsof al die kunstenaars uit het verleden met een deterministische blik hebben getekend en nooit fouten maakten of oefenden of tekenden zonder plan uit een soort van verveling.

wat minder ter lering ende wat meer ter vermaeck

Hallo Quastie,
Jouw scepsis is allang vermeld in posts 181 t/m 184 en 253 en vele andere en voegt dus weinig toe. Lees gewoon wat er staat, bijv.: "Waarschijnlijk niemand...bedoeld" dan is dat toch duidelijk? Zie ook het onderdeel "Hoe een overheerlijke ... te bereiden enz.", daar druipt de humor toch van af... Als je je hieraan ergert lees het dan niet.
Het zouden ook gewoon willekeurige doodles kunnen zijn, dus tekeningetjes zonder echte betekenis. ......Met een creatieve en bevooroordeelde bril op zou je daar ook aliens in kunnen zien, terwijl het feitelijk helemaal niets betekent. Zoiets is uit pure verveling getekend en ik denk dat het een beetje achterhaald is overal maar te willen zoeken naar een betekenis. Alsof al die kunstenaars uit het verleden met een deterministische blik hebben getekend en nooit fouten maakten of oefenden of tekenden zonder plan uit een soort van verveling.

Laatst bewerkt:
plaatjes en commentaar...

Hoi Steffe,
Is prima, laten we afspreken dat als "Quastie" weer om de hoek komt, dat we hem vragen om een nieuw :?: te plaatsen. Hij zou dat al 1x doen doch heeft dat tot nu toe niet gedaan.:rolleyes:

ik ben bezig om een mooi plaatje te kiezen.....

steffe

Hoi Steffe,
Is prima, laten we afspreken dat als "Quastie" weer om de hoek komt, dat we hem vragen om een nieuw :?: te plaatsen. Hij zou dat al 1x doen doch heeft dat tot nu toe niet gedaan.:rolleyes:

ok max
geen enkel probleem.....

ondertussen iets gevonden over "Hollandse" bodem

[URL="
[/URL]

waarschijnlijk zal het een of andere sateliet zijn?....
de ISS ?? zou die al dan in de space zijn?
moeilijk te achterhalen......

waarschijnlijk geen ufo......

vooruit
de volgende mag een nieuw plaatje of filmpje plaatsen

steffe

Laatst bewerkt door een moderator:
Back