zie net dat die ook wel erg veel op deze: Segelflugzeug Li DM 1 lijkt...
wat is t verschil dr tussen, zie m aast niet ...:S
Haha, ik zal je uit de twijfels helpen

DM-1 is juist in dit geval. Dr. Lippisch is de geestelijke vader van deze vreemde verschijning. Had het eerder over de spanwijdte, hieronder de specs (er is dus een DM-1, DM-2, DM-3 en DM-4 geweest)
Het toestel is gebruikt voor diverse testen, met name glijvlucht (streven om met niet meer dan 70km/h, zonder aandrijving, te kunnen landen). In het begin werd het toestel zonder motor door een Siebel 204 omhoog gebracht tot bijna 8km, waarna er met zo'n 500-600km/h gevlogen werd. Later met motor om snelheden rond de 800km/h te kunnen halen.Typen: DM-1 DM-2 DM-3 DM-4
Spannweite m 6,00 bis 8,25
Länge m 6,32 bis 8,94
Höhe m 3,25 bis 4,12
Besatzung 1 Pilot sitzend oder 1 Pilot liegend
Verwendungszweck Versuchsflugzeug Überschall-Versuchsflugzeug, DM-2 mit Druckkabine Triebwerkserprobung:
Steiggeschw. km/h - 500
Höchstgeschw. km/h bis 1.200
Landegeschw. km/h 72 bis 85
Gleitzahl 7
Triebwerk - Walther C-Raketen-Triebwerk
Leergewicht kg 375 - 2.500 ohne Triebwerk
Fluggewicht kg 460 - 11.500
Baustoffe Holz, Stahlrohr, Metall
Produktionsdatum: Ende 1945
Bewaffnung: keine
De testresultaten zijn tijdens de ontwikkeling van vele delta vleugel toestellen gebruikt, denk aan de F-102 en F-104 8)
Om lang verhaal kort te maken, jij bent aan zet Charger
