FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja,

Intrigerend kistje, het lijkt verdacht veel op een Fox Moth maar is het niet, de staart mist bijvoorbeeld de typische De Havilland vorm. Ik ben verder niet zo van de houtjes-touwtjes vliegtuigen ( ;) ) maar in dit geval ben ik wel nieuwsgierig of er iemand met het juiste antwoord komt...

Groeten,
Marco
:bye:

Ja, dat had ik ook gezien. En de overgang van achterdek naar rompzijkant is ook veel hoekiger dan we van DH gewend zijn.
Als het maar niet een eenmalige achtertuin conversie van een Tiger Moth is die niemand kent...................:confused:

Max.

Laatst bewerkt:
He he,

Ik heb er lang naar moeten zoeken, maar na een paar dwaalsporen uiteindelijk toch gevonden. Ik had er nog nooit van gehoord: een
Genairco Cabin.

Zucht van verlichting nu...
Marco

Goegel uw vriend heeft u goed gedient. het is inderdaad de Genairco Cabin
Aan u Crouze
Ik ben al blij dat het dit maal langer als 24 u heeft geduurt

Nieuwe opgave!

Ik had de keuze uit een relatief simpele, in mijn ogen redelijk lastige, en een heel vervelende. Ik heb deze keer gekozen voor de middelste:

Image3.jpg

Succes! ;)

Groetjes,
Marco

Ach,

Het is stil aan het front... Kom op mannen, ik hoef toch hopelijk geen hints te gaan geven, wel?! :roll:

Groeten,
Marco

Dank, dank.....:cool:
Was toch niet makkelijk zonder hint.
Mijn beurt, neem ik aan? Ik hoop dat het ook toegestaan is om een deel van een vliegtuig te laten zien, anders wordt het misschien iets te makkelijk.

75996176.jpg

Max.

Ha! Eindelijk ik weer! :D

General Aircraft Monospar met Pobjoy motoren.

In het Falck Museum in Denemarken hangt nog een mooie.

0902190.jpg

Laatst bewerkt:
Dat is'm.:D
Jij weer Henri. Vleugels en stokken en draden om de zaak bij elkaar te houden neem ik aan.......;)

max.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back