FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Next:

jefkerw9.jpg


Ja weet het, een zeer licht toestel :P
That's me :wink:
 
Hallo, ultralight van middelbare leeftijd met zo op het eerste oog geen enkele karakteristieke vreemde eigenschap, zodat de identificatie wel eens lang kon gaan duren....

Let niet op mij, ik dring even voor.

mys258.jpg
 
Niemand, die op zoek gaat naar die ultralight? Ook nog geen hints???

Tja, het draadje moet wel verder, dus dan nog maar een tussendoortje:

wasdavn8.jpg
 
D'r staat een nummertje op, krijg ik ook weer een kans :mrgreen:

Manufacturer: Pilatus
Model: PC-12/45 Search all Pilatus PC-12/45
Year built: 2001
Serial Number (C/N): 368
Mode S Code: 51025514
Aircraft Type: Fixed wing single engine
Amateur-Built: No
Number of Seats: 12
Number of Engines: 1
Engine Type: Turbo-prop
Engine Manufacturer and Model: P&w PT6SER TP

DATE/SITE: 29 Jun 1730Z Gallup New Mexico
AIRCRAFT & REGN: PC-12 Eagle reg: N368PC
CIRCUMSTANCES: Acft left tire blew after landing & the aircraft veered left &
off the runway
DEATH & INJURY: nil
PRELIMINARY ANALYSIS2 Imagery at www.iasa.com.au/170706.htm minor damage
 
Geen idee, maar de piloot heeft nou niet bepaald een comfortabele zit en het uitzicht is ook niet alles...
 
Volgens mij is dat een cockpit van een Ryan NYP .... en om nauwkeuriger te zijn deze was genaamd "Spirit of St Louis" ...... juist die waar Charles Lindbergh in 1927 de Atlantische Oceaan mee overstak .....
 
Dirk zei:
Volgens mij is dat een cockpit van een Ryan NYP .... en om nauwkeuriger te zijn deze was genaamd "Spirit of St Louis" ...... juist die waar Charles Lindbergh in 1927 de Atlantische Oceaan mee overstak .....

:worship:
 
dirk57

Is de cocpit van het vliegtuig van Charles Lindberg : "The Spirit of St. Louis" ofte Ryan NYP (acroniem voor New York - Paris)


Mvg,

Paul Siemons
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top