FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
jippie, zet 'm op

Monocoupe110Spec2.jpg

ik ga naar de verjaardag van een vriend, dus ik kom voorlopig niet terug, clumsy , POST nou maar braaf een nieuwe

Skyhigh

Skyhigh, het is iets te makkelijk als we alleen maar op de eigenschappen van de afbeelding hoeven te klikken om de website te vinden waar hij vandaan komt...:sleeping:
Bart

Hahaha, Bart toch, je probeerde toch niet te spieken... :mrgreen:

Had het nog niet gezien, maar was ook niet erg moeilijk.. Aantal autogyro's is niet zo groot (hoewel er een tijdje terug een moeilijke voorbij kwam... )

Aangenomen dat ie goed is, neem ik aan dat ik dan aan de beurt ben? !

Ga wederom een stukkie terug in de tijd, ik heb nog wat plaatjes achter de hand, maar begin eens met deze: :p

4jan-c.jpg

Hahaha, Bart toch, je probeerde toch niet te spieken... :mrgreen:
Nee, dan zou ik het antwoord toch wel hebben gegeven?

Skyhigh: de typenaam stond er niet rechtstreeks bij, maar wel op een andere pagina die aan deze verwant was.
Wil je de valsspelers zoals Rob en ik uitsluiten, dan moet je de foto downloaden, een andere naam geven, even hosten bij Photobucket of het Fotomodelbouwforum en dan kan je hem plaatsen.

De vorige keer dat ik in deze thread aktief was had ik wat voorbereidend werk gedaan, een paar geschikte foto's alvast opgeslagen...

Bart

Laatst bewerkt:
Skyhigh: de typenaam stond er niet rechtstreeks bij, maar wel op een andere pagina die aan deze verwant was.
Wil je de valsspelers zoals Rob en ik uitsluiten,
..en ik, en ik! :mrgreen:

@ Skyhigh: op een afbeelding rechtse muisknop klikken en dan 'afbeeldingslocatie kopieren'.
Dat adres plakken in een nieuw venster en dan weet je al meteen waar je moet zoeken ;)

Die ailerons halverwege tussen de vleugels zijn erg opvallend, maar ik heb nog niks kunnen vinden met dat kenmerk.
Bart

Die ailerons halverwege tussen de vleugels zijn erg opvallend, maar ik heb nog niks kunnen vinden met dat kenmerk.
Bart
Toch een bekende naam in de luchtvaartgeschiedenis die dat regelmatig toepaste... :D

Heb nog een mooi plaatje, iets meer details ... :cool:

foeibartenclumsy.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back