FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blij toe, dat jullie zulke meldingen krijgen. Ik dacht al, dat ik de enige was met problemen. Ik krijg alleen nog maar dit soort plaatjes van vliegtuigen te zien:

googleplanequ9.jpg

Zefunden ..... an "Martin TT Aero Yacht hydroplane" waarmee Glen Martin in 1913 een nieuw hoogte record heeft gezet van 9800ft (met passagier) ......

yacht475x742.jpg

Laatst bewerkt:
The Blériot III was an early French aeroplane built by pioneer aviators Louis Blériot and Gabriel Voisin, and eventually became their first design to actually leave the ground under its own power. The Blériot III was a design radically different from what would later become orthodox for aircraft, featuring two large elliptical annular wings joined by a boom. A single Antoinette engine drove two tractor propellers and it was provided with float undercarriage. Blériot and Voisin made repeated attempts to fly it from Lake Enghein between May and September 1906, but the machine would not become airborne.
Dat verdient lijfstraffen :mrgreen:

Hé, Corrien weer terug in deze draad! Wordt het dan niet weer eens tijd voor een muzikale opgave? Maak ik ook weer eens een kans :rolleyes:

Dirk

Zoals dit? :confused:

<form name="frmRateLyric" method="post" action="forum/?page=rate">
Ik spring uit 'n vliegmachienAlleen maar om jou te zien
Om jou te behagen, durf ik alles wagen
En zweef ik het luchtruim door
Dan hoor ik het engelenkoor
Dat zingt heel spontaan
Laat Eddy maar gaan
Die komt heus wel aan

M'n schat woont ver van mij vandaan
Veel verder nog dan Londen
Maar om er snel naar toe te gaan
Heb ik nu wat gevonden
Ik had een vliegtuigje mee
En spring dan gewoon naar benee

Ik spring uit 'n vliegmachien
Alleen maar om jou te zien
Dat zingt heel spontaan
Laat Eddy maar gaan
Die komt heus wel aan

En breekt voor ons de trouwdag aan
U mag me echt geloven
Dan zullen we met een vliegtuig gaan
En daarin trouw beloven
Daarna springen wij naar benee
En zingen dan blij met z'n twee

Dat zingt heel spontaan
Laat Eddy maar gaan
Die komt heus wel aan

Dat zingt heel spontaan
Laat Eddy maar gaan
Die komt heus wel aan

Dat zingt heel spontaan
Laat Eddy maar gaan
Die komt heus wel aan
</form>

Yup! En nog enige toegevoegde info uit Wikipedia:
Eddy Wally (Zelzate, 12 juli 1932) is een Belgische zanger die bekend is van zijn hits Chérie, Dans Mi Amore en Ik spring uit een vliegmachien. Hij wordt door zijn stijl van zingen, in België gecategoriseerd als 'charmezanger'. Hij heeft een al dan niet terecht imago van iemand die sterallures heeft, en een opvallende verschijning dankzij zijn glitterkostuums. Hij wordt vooral verbonden aan ouderen - meestal vrouwen - maar heeft ook een jeugdige fanbasis. Het is echter onduidelijk of deze jongere fans hem bespotten of bewonderen (zie camp). Wally vindt zichzelf een voorbeeld van The American Dream, maar dan natuurlijk in België.

Yup! En nog enige toegevoegde info uit Wikipedia:
Eddy Wally (Zelzate, 12 juli 1932) is een Belgische zanger die bekend is van zijn hits Chérie, Dans Mi Amore en Ik spring uit een vliegmachien. Hij wordt door zijn stijl van zingen, in België gecategoriseerd als 'charmezanger'. Hij heeft een al dan niet terecht imago van iemand die sterallures heeft, en een opvallende verschijning dankzij zijn glitterkostuums. Hij wordt vooral verbonden aan ouderen - meestal vrouwen - maar heeft ook een jeugdige fanbasis. Het is echter onduidelijk of deze jongere fans hem bespotten of bewonderen (zie camp). Wally vindt zichzelf een voorbeeld van The American Dream, maar dan natuurlijk in België.

Zoiets ja,

Wally is een oude seniele knar die het verder financieel dik voor elkaar heeft is mijn visie over de man:mrgreen:

Stevo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back