FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja werk aan de winkel. Nieuw plaatje plaatsen.

:)

Oh
Hm
Oeps

Ha, hier heb ik al wat - moet het enkel nog wat verkleinen, vrees ik...

Hé nee, Image Shack neemt hem wel aan - maar staar hier nu ergens een link naar?

dit misschien:

En dan nog wat vertellen?
Fotootje gemaakt op de Fly-In van Diest, 14 augustus 2004
Ik heb een héél vage herinnering aan een gelijkaardig toestel op EBAW ergens in de vroege jaren 60...
Zal ik nog wat meer vertellen of is ie zo al poepsimpel?

Laat u niet vangen aan de registratie, die is kennelijk nep. Google-zoeken naar de reg. bracht me bij van alles maar niet bij dit toestel...

Hé da's flauw hé ZO snel reageren! Jouw beurt!

(grmmbbl wxaarom komen mijn reacties altijd op de verkeerde plaats in het draadje terecht? ik ga hier maar over op read-only modus, denk ik - een deftig antwoord posten lukt me toch niet grmmbbbl mopper mopper)

Laatst bewerkt:
Hier komt er dan nog een:

Samaljut.jpg

Samaljut for a couple of bucks.

(grmmbbl wxaarom komen mijn reacties altijd op de verkeerde plaats in het draadje terecht? ik ga hier maar over op read-only modus, denk ik - een deftig antwoord posten lukt me toch niet grmmbbbl mopper mopper)

mischien een probleem met 'cookies' of tijdelijke internet bestanden.
druk eens op refresh in je browser.

back
:ontopic:

Huhuh, de jouwe was helemaal niet zo gemakkelijk - ik bekeek achtereenvolgens Ju-88, Me-110 en afgeleiden, toch maar om zeker te zijn de Mosquito, uit louter nieuwsgierigheid de Fokker G1 (waarvan ik nog nooit had gehoord, schande!), om zeker te zijn dat 't geen Duitser was nog een stel Heinkels, en zo was ik tot op de Potez 63 gekomen, en ik dacht net dat hem dat was toen die Petlyakov-affaire uit de lucht kwam vallen... echt mijn dagje niet vandaag. Maar dit is wel plezierig én leerrijk, lekker!

Hebben we al een nieuwe?

hallo prop-er
ik verwijs eens naar de eerste blz van dit draadje

* Sub A3
regel: bij elk nieuw plaatje dient met een kleine vermelding, wetenswaardigheid, verwijzing, beschrijving, anekdote of tip......
reden: dit is een leerrijk draadje...

zo kunnen de kollega's ook heerlijk meegenieten van de info

vriendelijke groeten
den scheids
steffe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back