forumontwerpwedstrijd Model Vliegboot WAVE door Ton v M

Discussie in 'Watervliegen' gestart door Ton van Munsteren, 4 dec 2005.

  1. Ton van Munsteren

    Ton van Munsteren PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    6.311
    Locatie:
    Dordrecht
    Watervliegtuig blijft drijven daar hoef je niet voor te kunnen zwemmen.
    En ander kom je naar Dordt en leer ik je zwemmen, heb je tenslotte ook leren vliegen.
    Hoop alleen wel dat het leren zwemmen sneller gaat dan het leren vliegen:weetnie::yes:

    Wel een leuke lijst met projecten en een beetje jaloers op de 3m BOT.
    Veel vliegplezier voor het komende seizoen en wel leuke plaatjes schieten zodat ik kan meegenieten.
    Ton:bye:
     
  2. FX

    FX

    Lid geworden:
    27 jul 2004
    Berichten:
    228
    Locatie:
    Voorschoten
    Hoi Ton
    Tja, niet alleen leren vliegen, maar ook bouwen. Maar jouw niveau zal ik nooit bereiken.
    Dat is nu eenmaal het verschil tussen de meester en zijn gezel.
    En dat allemaal in de tijd dat we gebukt gingen onder het juk van de akela's.:offtopic:
    Nu 40 jaar verder met een beetje zon hoor ik bij het krieken van de dag "moet jij niet lekker gaan vliegen vandaag" o_O:confused:
    Maar we hadden het over zwemmen toch?

    De staart van de BOT en neus zijn aangepast. De staart is te kwetsbaar als ik deze als
    "originale" zou bouwen. Je weet, ik mag graag een aantal keer wat weekjes vliegen in Luxemburg.
    Dus al die rotzooi caravan uit, auto in en weer omgekeerd.
    Dus hoop als ik wat aantik dat de boel een beetje heel blijft. Ja ja, afwijkend van de tekening is voor jou
    als vloeken in de kerk natuurlijk. En ik vind het nog mooier ook.
    Die depron projectjes zijn voor de funfactor leuk om te doen, en gaat nog snoeihard ook.
    Maar die lawaaibakken neem ik nooit mee in het buitenland,
    Over dat zwemvliegen moet ik nadenken, heb zowel projecten...............
    Die foto van camping-life is op je oude stekkie VB. Soms wel 8 kistjes mee. Haha, zie zo je hondje weer rondhuppelen daar.
    Die Puma van weleer vliegt ook nog steeds, al 30 jaar oud dat ding, misschien ouder.
    Wel electrisch nu die ouwe bak. Brandstofmotor en resonantiepijp er af gegooid.

    Het asfalt maakt enorm veel lawaai, de bovenlaag is gefreesd, verschrikkelijk, pukkels van bijna een cm hoog.
    Maar......... we houden contact :yes:

    Grt, Frans
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina