foto 102 mm Schottel

Hallo Martin,

Zal me even voorstellen ik ben Vincent en nieuw op het forum. Ik ben van plan om een model van een schottel sleepboot te maken waarvan ik ook zelf de schottels wil maken. Ik heb met veel interesse jouw draadje gelezen en nu is mijn vraag of jij of 1 van de andere heren die er een gebouwd hebben in het bezit zijn van een tekening zodat ik deze is kan bestuderen, en ik kan kijken of ik dat met mijn beperkte mogelijkheden ook zou kunnen maken.

Groeten Vincent

Hallo Vincent.

Het is al weer een tijd geleden dat ze gemaakt zijn.
Zal eens kijken of er nog wat van te vinden is.

Hallo wiggie.

Ziet er goed uit leuk dat ik toch weer iemand kan helpen
met mijn mijn bouwsels.
Die van mij draaien nog steeds prima.

Gr Martin.

Hallo Vincent,​

welkom hier op het forum ;

Je zei :
Code:
en ik kan kijken of ik dat met mijn beperkte mogelijkheden ook zou kunnen maken.

wat zijn die beperkte mogelijkheden ? als ik zo vrij mag zijn, je hebt zeker een draaibank en als je het goed wil doen ook een frees nodig en daar een beetje handigheid in.​

Gr Martin. :D

@Martin 70

Nou Martin om eerlijk te zijn op de draai- en vreesbank moet ik nee antwoorden gelukkig heb ik 2 vrienden die wel van deze 2 in het bezit zijn. De handigheid wordt het volgende, heb wel wat draaien bijgebracht gekregen jaren geleden op school maar zal daar mocht dit project doorgaan weer wat handigheid in moeten krijgen, wil graag leren in ieder geval :D.

of 1 van de andere heren die er een gebouwd hebben in het bezit zijn van een tekening zodat ik deze is kan bestuderen, en ik kan kijken of ik dat met mijn beperkte mogelijkheden ook zou kunnen maken.

Hoi, hier een van die andere heren en ja ik heb iets van een tekening beschikbaar, kun je evt van me krijgen in DWG formaat indien gewenst. PDF kan ook natuurlijk.

@ Martin, Goed om te horen dat ze na twee jaar nog steeds voldoen.
Die van mij hebben nog geen water geroken aangezien het schip waar ze in moeten nog gebouwd moest worden zie ook het draadje.
http://www.modelbouwforum.nl/forums/bouwverslagen-schepen/87374-de-bouw-van-de-smit-mississippi-schaal-1-25-a.html

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Wiggie,

Dat zou ik graag willen, als het kan op PDF want ik weet niet zeker of m'n PC dat andere kan openen. ( ben niet zo'n computerwonder, het werkt niet op stoom :oops: ).

Grroeten Vincent

Hallo mensen.
De Sleepboot is verkocht aan Marten77.
Hij gaat zijn Thruster project er in bouwen.
Ik zelf ga verder met mijn kranen.
Gr Martin.

Back