foto album en limiet na vriend worden forum

- ruimte voor 500 foto's in de foto upload ... als je vriend van het forum word.
:mrgreen: jammer genoeg kan ik nog steeds nog maar 1 foto uploaden want mijn album zit vol.

ik wil niet negatief doen , maar dat je niet eens een bedankje krijgt voor de donatie en een conformatie dat mijn profile gewijzigd is naar vriend en dat ik meerdere fotos kan uploaden.
maar alles van dit heb ik nog niets gezien

ik voel me nu meer een beetje "zak van modelbouwforum" of zo :(

groetjes scott

lol
en dan ook genegeerd worden , neej dank je , ik heb nog wel enig zelf respect

maar geeft niet , ik heb al een zooi fotos delete , leuk al mijn topics zonder pics.

mijn advies aan iedereen die in de toekomst nog 17.50 gaat doneren ... DOE HET NIET !!!!! , dat is weggegooit geld , je krijgt nauwelijks een beetje respect voor je poen

ajuus

Iedere keer komen er subfora bij en je kan amper op het forum komen omdat het er iedere keer uitleg.

Tja bertus het forum word groter met meer leden ,dus meer ellende ook.
Dat word niet anders,en het veteranen zat er al maanden aan te komen.

En je probleem om op het forum te komen,heb ik geen antwoord op
hier werkt het prima al maanden ,en ik heb geen super snelle verbinding .
wel kabel internet de langzaamste.

groeten wiebe.

bij mij werkt het forum ook al een hele tijd naar behoren!

Het probleem van het slecht openen van het forum zal haast moeten lokaal liggen bij jou.

ligt niet lokaal. er zijn meer gebruikers met deze klachten.

ik heb hier ook al meerdere malen over aan de bel getrokken. Heb het op meerdere locaties en heb het met meerdere laptops.

Zoals jullie weten is er dus ook geen pasklare oplossing. Bij de een werkt het wel en bij de andere niet altijd even goed. Aangezien ook het forum door vrijwilligers in stand wordt gehouden kan je ook wat geduld opbrengen voor het is opgelost (mits het probleem bij het forum ligt en niet bij jezelf)

Wellicht een idee om alle issues die gemeld worden bij de helpdesk te bundelen zodat het overzichtelijker is wat er eventueel mis is? Dan zal je ook begrijpen dat niet alles in een keer kan worden opgelost.

ligt niet lokaal. er zijn meer gebruikers met deze klachten.

ik heb hier ook al meerdere malen over aan de bel getrokken. Heb het op meerdere locaties en heb het met meerdere laptops.

Kijk dat kan natuurlijk ,maar ik zit in Drenthe.
en de rest ergens anders, ik denk niet dat ik hier bij de server zit of zo.
Wel draai ik met mozilla firefox is dat het dan ???

Ook zat ik 3 week geleden in de states aan een kak verbinding ook daar geen probleem .
En dat was redelijk in de rimboe .

Groeten Wiebe

ik heb ook firefox. en wat het is tsja dat weet ik ook niet. mogelijk account gebonden? zou ook nog kunnen. maar conclusie blijft dat het zo nu en dan bij meerdere gebruikers de kop opsteekt.

Hallo Jongens, hier is ik, Zoals gemeld, ik woon NIET permanent op het forum en heb ook nog eens een gezin. Denk maar niet dat ik niks aan problemen doe, ik ben hier zeer zeker mee bezig. Ik ben echter geen oppergod en helaas, als ik met mijn vingers knip is het nog geen wereldvrede...

Robert , (nu weer bezig met het forum)

@Robert: Misschien een idee om een turf lijstje te maken (als je dat niet al hebt) en aan te geven wat verbeterd moet worden, wat de tijdsduur ervan gaat zijn, waardoor je de gebruikers op het forum tevreden kunt stellen en men ook ziet dat er verbeteringen plaatsvinden.

@de rest: Het is makkelijk om te roepen dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet en als het niet werkt bij de ander, dat het bijna zeker wel lokaal moet liggen. Dit is een stuk complexer dan dat het lijkt misschien. Of je nu in Drenthe woont, of in Noord-Holland (ik weet overigens niet waar de server staat), maar het lijntje naar de server toe gaat niet via 1 lange draad rechtstreeks naar de server toe. Dit gaat via verschillende routes en zo kan het zijn dat ik met mijn XS4ALL ADSL verbinding de website wel goed te zien krijg, zonder problemen en mijn buurman met UPC Kabel internet de website niet goed te zien krijg, of constant problemen ervaart. En dat ligt dan weer niet perse aan de provider, maar aan de peering partners die die providers weer hebben, welke uiteindelijk weer de route bepaald naar de server van: modelbouwforum.nl.

Ik hoop dat bovenstaande een beetje duidelijk uitgelegd is?

Overigens moet ik wel zeggen dat het de laatste dagen al 2x voorgekomen is dat het forum eruit gelegen heeft, terwijl ik wel de website via Telnet kon bereiken al dan niet het IP achter de website netjes kon pingen. Dus ik hoop niet voor Robert dat er teveel problemen zijn met de services, but keep up the hard work dude!!

Ik blijf voorlopig nog wel even vriend van het forum, want ik weet wat voor ellende (onderhoud) een server(s) als dit met zich mee brengt.. ;)

Dat is mijn zegje

ik ben dan wel geen vriend van het forum maar kom er regelmatig en lees ook hier en daar wat
ik zit ook op andere forum's en moet zeggen het is hier egt totaal niet overzigtelijk veel teveel dingen bij elkaar
als ik kijk naar het rc justforfun forum is het alemaal veel overzigtelijker
toen ik hier net kwam kwam ik nergens uit :confused:
ik zit er nu wat langer maar het is nog niet egt duidelijk en nog steeds een rommel

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een paar dingen;

1. we gaan heir zwaar off-topic ;-)
2. Ik kan geen tijd aangeven wanneer iets word opgelost, zoals zo vaak aangegeven, dit is vrije tijds werk..
3. Indeling van forum/subforums. Dit is juist op aanvraag van de gebruikers zo gekomen, ok, niet van alle, want er is altijd verschil van mening. Mocht het echter zo zijn dat het merendeel het nu onoverzichtelijk vind.. dan hoor ik dat wel. Ik lees het echter nu alleen hier.. Ik ben overal voor te porren, moet het anders, (kwa indeling) dan kan het anders.
4. Je hebt de mogelijkheid om forum's te verbergen via je optie's je krijgt dan een zeer overzichtelijk geheel.

Robert (nu weer voor de baas aan het werk)

Back