foto album

Hallo every(SCANIA)body, Wie kan mij vertellen hoe ik mijn foto-album totaal leeg kan maken.Ik weet nu hoe ik een album kan aanmaken maar omdat ik een mobieltje gebruik hebben de foto's alle hetzelfde nummer. Hierdoor is het album een grote bende geworden. Graag hierbij hulp. Vriendelijke bouwgroetjes Peter.:cool::cool::cool:

Hallo every(SCANIA)body, Wie kan mij vertellen hoe ik mijn foto-album totaal leeg kan maken.Ik weet nu hoe ik een album kan aanmaken maar omdat ik een mobieltje gebruik hebben de foto's alle hetzelfde nummer. Hierdoor is het album een grote bende geworden. Graag hierbij hulp. Vriendelijke bouwgroetjes Peter.:cool::cool::cool:

Hallo Peter,

Ik heb even gekeken in jou fotoalbum, maar jou fotoalbum is leeg !!

[Gein modus AAN ] ouderdom komt met gebreken Piet :) [Gein modus OFF]

Ik zie toch daadwerkelijk een foto staan in Peter zijn album.

Hallo Robbert,

Hmmmmmmm, misschien ligt het aan mij, maar als ik het fotoalbum van Vlamhapper open, staan er geen afbeeldingen ??? ;) :cool:

Misschien m'n verkeerde bril op ??? :rolling::rolling:

hallo allemaal, inderdaad Patrick het zien 3 foto.s die ik bij uit 9 mappen kan halen. Dit album is een grote war-jan-truble boel. Maar nu hoe te verwijderen, zodat ik opniew kan beginnen met een nieuw album. Met vriendelijke groetjes Peter. Zie dit a.u.b. niet zijnde als geschreven, ik heb mijn album kunnen verwijderen. Maar alsnog bedankt.

Laatst bewerkt:
Back