Foto`s FG Formule 1 competition 1:5 in aanbouw "upd

• Topicstarter Topicstarter Marc Martens
  • Startdatum Startdatum
DSCN0773%20%28Small%29.JPG

DSCN0775%20%28Small%29.JPG

DSCN0776%20%28Small%29.JPG

Zijn ze wat makkelijker te zien :)

Maar ziet er erg netjes uit zo :)

Pasqual....bedankt :D :D !...dit ziet er veel beter uit dan die linken!...
(tja, mij wil het nog niet lukken op er gelijk die foto`s op te krijgen..heb jij de tip voor mij!) :!:

Als je naar die links van je gaat. Dan op de foto clickt dat je de foto in ware grote in een apart scherm krijgt dan even rechtermuisknop en eigenschappen daar de url kopieren en tussen
tags zetten.

DSCN0777%20%28Small%29.JPG

nog eentje :D

Toppie het is gelukt!.......bedankt allemaal voor de hulp!!!!! :D :D :D

goed gedaan marc,

zeg , even een vraag , weet jij misschien ook het verschil tussen een body van een sportsline en die van de comp. uitvoering?

zit nl. nog al wat prijsvershil tussen , 109,00 euro voor de comp. versie daarin tegen 159,00 euro voor de sportsline uitv.

kan het niet echt ondekken.
neem aan dat jij de comp. versie hebt.

Yep...ik heb de F 2001 body die bij de competition hoort.

Ik denk dat het verschil niet in de kap zit, maar dat de "Sport-Line uitvoering" geleverd wordt inclusief detail stickers enz. (team stickers) en achterspoiler!.. :D

En de Competition als het ware "Kaal" geleverd wordt en de achterspoiler is van carbon en die zit bij het chassis. :!:

he marc ,

ik zie dat het gelukt is met fotos plaatsen,
ik kreeg net 2 mailtjes in mijn box van jou met nieuwe fotos , plaats je ze zelf of moet ik dat weer doen?

ik hoor het wel.

gr alfons.

Hè Alfons...nou ik heb de tip van Pasqual gekregen en nu lukt het mij!..
Ik had dat mailtje al eerder naar je gestuurd, zodoende.
Maar het gaat helemaal lukken!...maar zeer bedankt voor de moeite! 8)
(p.s. je hebt al wel heel mijn verzameling foto`s!..hahhahahah) :D :D

p.s. staat de snaar van het dif bij jouw ook zo soepel (kan hem zeker 1 cm bewegen)?... :!:

ok, ja idd een hele verzameling aan fotos , kan ik mooi de verschillen zien tussen comp. en sportsline.

wat de snaar betreft , deze zit er goed strak op , zeker geen cm speling.
heb je de boel goed inelkaar , kan ook haast niet missen toch? bij de sportsline kan het maar op een manier , denk zelf bij de comp. ook maar met dat chassis heb ik dus geen ervaring.
alhoewel ze veel op elkaar lijken op de bodemplaat na dan.

het moet natuurlijk ook geen vioolsnaar zijn maar hij moet ook niet te los dan heb je weer kans dat de riem je over de tandwielen schiet.

zie maar even of dat op te lossen is en anders even kontakt met de leverancier opnemen.

kan ook nog zijn dat je een verkeerde riem hebt wat bij de tandwielen hoort , zijn nl. verschillende lengtes te verkrijgen.

De maat is 150x20 :? ...maar je kunt hem niet spannen toch?.... :? (misschien moet ie nog verder in elkaar gezet worden!)

Maar zoals ik nu kan zien....is het 1 vaste maat!

Zat wel in het zakje van het tussen tandwiel samen met de lange as verpakt!..... :? :?

de maat van die van mij is 150 XL 078.

kan het zijn dat je niet de andere riem moet hebben , ik zeg maar wat.
ik weet wel dat er riemspanners voor te krijgen zijn.
misschien heb je die bij de comp. uitvoering wel direct nodig hoor.

zie maar even.

Correctie, 2 FG F1's. Vraag me niet waarom dat weet ik ook niet. En btw ook nog 2 Evo's en een vrouw die gek van me wordt (maar die verkoop ik maar niet!)

Oke en nu de snaar. Achter heb ik ook de 150 x 78 (is volgens mij de standaard). Op een F1 heb ik geen spanner erop en is hij redelijk strak gespannen (denk 5mm naar boven en beneden). Op de andere zit een spanner en heb ik ongeveer dezelfde speling.

Bedoel je die 1cm speling naar boven icl. beneden of is het 5mm naar boven en 5 mm naar beneden?

Als ie er gewoon los opzit....in ontspannen toestand rond de tandwielen, kan ik hem 1 cm naar beneden drukken! :?
Het is de snaar die op het dif zit naar voren toe.!
Nummer is: 050802 CONTITECH 150 XL 078.... :!: :!:

er staat ook nog eens op Do not crimp...!..dus kleiner wordt ie niet!

Maar volgens mij komt aan deze snaar geen spanner!
Alleen aan de snaar die naar de koppeling gaat..die spanner zit aan de motorsteun...

wie o wie weet raad! :roll: :idea:

Back