Fotoalbum probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na het uploaden van een paar foto's blijkt dat ik er niet bij kan komen. Misschien heeft het met de punt in m'n gebruikersnaam "Martin." te maken?

Als ik dit kies:
Gebruikersinstellingen -> Afbeeldingen & fotoalbums

dan zie ik:
Fotoalbums van Martin '70
Naam fotoalbum Afbeeldingen Laatste afbeelding
Deze gebruiker heeft geen fotoalbums ter inzage.

De browser-url ziet er dan als volgt uit:
Modelbouwforum.nl - Fotoalbums van Martin '70

Na corrigeren v.d. url, wordt het e.e.a. wel zichtbaar:
Modelbouwforum.nl - Fotoalbums van Martin.

Na aanklikken van mijn album kom ik hier terecht:
Modelbouwforum.nl - Laatst bijgewerkte albums

Terwijl dit beter gaat:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/members/Martin.--albums-mp-fox.html

Er worden alleen geen foto's zichtbaar (wel de kaders om wat foto's moeten zijn). Bij aanklikken van 1 v.d. 4 foto's krijg ik dit bericht:

Systeembericht
Ongeldig(e) Afbeelding opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt.

Ik vermoed dat het eea met mijn gebruikersnaam te maken heeft. Is er misschien een mogelijkheid om je naam te wijzigen?

ja, graag... die punt maakt er waarschijnlijk een punt van ;-) PB mij even wat je naam moet worden..

Robert

Zou dat voor mij ook gelden ?
Wat ik ook probeer, er nog steeds geen mogelijkheid om gebruik te maken van de foto-upload.

Ik word er chagrijnig van.

Groeten, JH

Jan-Hein,

Dit topic heeft niks met jou te maken, maar met het feit dat Martin een ongelukkige username met een puntje gebruikte.

Voor jou, en iedereen(!) Geld dit verhaal: eenduidige-manier-van-fotos-uploaden-naar-forum

Kijk naar dit filmpje, dit is de manier waarop sinds een tijdje de foto's kunnen worden geupload. Dan moet je chagrijnigheid ook verdwijnen ;-)

Robert

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back