Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan 21 dec 2010 #21 Henri Zikken zei: Wat is de historie van het ding? Crashes? Klik om te vergroten... Big scale plannen Henri?
Henri Zikken zei: Wat is de historie van het ding? Crashes? Klik om te vergroten... Big scale plannen Henri?
H Henri Zikken Guest 21 dec 2010 #22 Oh, ik heb zoveel evil plannen.. maar vraag het nu voor iemand anders. Dus wel een oprechte vraag waar een koop uit kan volgen.
Oh, ik heb zoveel evil plannen.. maar vraag het nu voor iemand anders. Dus wel een oprechte vraag waar een koop uit kan volgen.
JVDO 21 dec 2010 #23 Henri Zikken zei: Oh, ik heb zoveel evil plannen.. maar vraag het nu voor iemand anders. Dus wel een oprechte vraag waar een koop uit kan volgen. Klik om te vergroten... Peter heeft een EF Yak gekocht (zie bouwverslagen (niet bij F3AX)). Dus ik verwacht dat hij deze motor niet meer zal verkopen...
Henri Zikken zei: Oh, ik heb zoveel evil plannen.. maar vraag het nu voor iemand anders. Dus wel een oprechte vraag waar een koop uit kan volgen. Klik om te vergroten... Peter heeft een EF Yak gekocht (zie bouwverslagen (niet bij F3AX)). Dus ik verwacht dat hij deze motor niet meer zal verkopen...
Peter v/d Riet 21 dec 2010 #24 Motor is inderdaad niet meer te koop. Zit nu gemonteerd op mijn nieuwe EF yak 54.