Foto's 3D-college Big-Scale Fly-inn 13 april 2008

OW OW Jens rustig eh :p
nah, ik had gewoon geen zin, ik liet liever de grote bakken voor, ik heb wel nog dezelfde avond gevlogen met de x100 maar niet op de fly in, gor, als je fotos wilt, zal ik er wel eens eentje sturen ;)

Alexzzz, mijn funtana stond nog geen 10 meter van jouw extra :p

nope alexzz :p ik denk de voorlaatste kist aan die paaltjes (aan de weg daar)

Ja, laat maar weten dewelke.
Er zitten idd een paar heeele mooi bij vind ikzelf ook.
Ze zijn gemaakt door een clublid die een serieuze lens op haar toestel zitten heeft.

Volgende keer moet ze ook ff de belichting goed instellen, met alleen een dure lens ben je er niet ;)

De rode Oracle dubbeldekker blijf ik de mooiste vinden, is die van een forumlid?

Belichting op dergelijke dag zoals afgelopen zondag met afwisselend bewolkt en helder afhankelijk van de kijkrichting en dan nog eens focussen op een vliegend toestel zal wel niet makkelijk zijn. Ik ken niks van fotografie maar evident lijkt het me toch niet.
Met mijn zakformaat digitaaltje zouden dergelijke foto's toch niet lukken.

Volgende keer moet ze ook ff de belichting goed instellen, met alleen een dure lens ben je er niet ;)

De rode Oracle dubbeldekker blijf ik de mooiste vinden, is die van een forumlid?

Welke van de 2? 1 is een Challenger de andere is een pitts S12 (ronde motorkap).

De challenger is er eentje van Geoffrey Michiels / 3DCollege Team
De S12 is van Marc Feyaerts

Laatst bewerkt:
Ja, laat maar weten dewelke.
Er zitten idd een paar heeele mooi bij vind ikzelf ook.
Ze zijn gemaakt door een clublid die een serieuze lens op haar toestel zitten heeft.

Er zitten er 3 van mijn EF Yak alle 3 heel mooi, stuur ook even die van de KRILL Yak 55M van Bert in hover en die van de Rode Challenger van Geoffrey in hover.

jensvandorpe[at]gmail.com

THANKS!

Back