Foto's/films gemaakt tijdens laatste wedstrijd

• Topicstarter Topicstarter hezik
  • Startdatum Startdatum
H

hezik

Guest
Ik vraag mij af waar die gebleven zijn? Op F3P zie ik er helemaal niets van, had ook al op de site van de Fam. vd. Vecht gekeken, maar ook niets.

Vooral die 'recordpoging hoveren' etc, daar moeten toch foto's van gemaakt zijn? Ook moeten wel elke wedstrijd een groepsfoto maken, maar die kan ik nergens terugvinden?

Is er toevallig iemand die mijn AM gefilmd heeft?

maw: mensen post je media nav. de laatste wedstrijd! :)

Voor filmpjes etc, of grote fotocollecties van mensen die geen zin hebben het uit te zoeken, ik heb webspace en wil het ook wel uitzoeken/plaatsen, mailen kan ook, stuur dan even een PB-tje :)

Ik vroeg mij eigelijk het zelfde af.
Ik heb helemaal niks.

En een filmpje van mijn (laatste) AM zou ik ook heel leuk vinden.

Oeps.. nou ja.. iemand van dit jaar dan?

Van Henny van Loon kreeg ik deze:

538149ad99015d4aa.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Tjah, van die groepstorque weet ik gewoon zeker dat er heel veel mensen hebben gefilmd en foto's hebben gemaakt, maar die willen het kennelijk niet delen:rolleyes: Overigens een wonder dat ik geen schade had, maar ik ging uit tactische overwegingen naast Derk staan, die was behoorlijk "standvastig" in de torque, hehehehe:D

Ah ja, dat had je al gezegd, many, many, many thanks :)

Op de site van fam. vd. Vecht staat inmiddels deze (of ik heb eerder niet goed gekeken)

nkmarkelo_09.jpg

Wat een chaos :P

Begin liep ik voor op de muziek, het meskantgedeelte was hangen en wurgen, de vierpuntsrol begon redelijk maar eindigde bijna in de grond.. en dat einde.. pfff :P

Was ook stressfactor 10 .. maar wel blij dat ik het gedaan heb :)

Bedankt voor het filmen en posten! Leuk om terug te zien, en ook leerzaam :)

Laatst bewerkt door een moderator:
ach het was je eerste....ik denk niet dat ik het beter kan hoor :-)

Maar goed het is nooit verkeerd om kritisch op jezelf te zijn...zeker niet in wedstrijdverband :thumbsup:

Hezik, ik kan je een lijst 20 keer zo lang geven over alles wat ik fout deed tijdens mijn AM, het enige wat je mag hopen is dat die lijst steeds korter word.

Oh ik ben ook niet ontevreden hoor :)

Nu nog filmpjes van oa. jouw AM, het torquen, etc :)

Helaas heb ik die niet gefilmd........wil wel binnekort beginnen om zovast een begin te maken aan een AM voor volgend seizoen....(dat wordt lachen en veel crashen in de sim:-)) Voor het beginstukje heb ik al een stukje muziek.....

ik wil trouwens toch een andere camera, want dit is niet echt wat ik gehoopt had.....hij stelt af en toe onscherp, en dat vind ik niet echt ok...dan maar een iets grotere camera die dat niet doet....

GRTZZ

Tsja, het is ook lastig om het goed te filmen. Je staat relatief dichtbij en die toestellen zijn nu eenmaal niet zo groot.

Ik kick dit topic nog een keer, er moeten toch meer foto's en filmpjes zijn, vooral ook van dat Torquen etc..

Ik kick dit topic nog een keer, er moeten toch meer foto's en filmpjes zijn, vooral ook van dat Torquen etc..

Njah, ik doe het ook nog maar een keer:rolleyes:

Jammer hoor, vooral die massatorque was het leukste moment van de dag:mrgreen:

Weten we in elk geval dat we volgende keer niet meer aan dat soort verzoeken hoeven te voldoen.. ragshock mee en als ze allemaal torquen.. easy targets :)

Ja nogmaals ik heb dat helaas niet gefilmd..achteraf wel jammer...heb nu wel een accountje op de server waar je wel fatsoenlijke kwaliteit filmpjes weg kan zetten :-) dus das wel fijn......

Back