foto's meeting Gouda

• Topicstarter Topicstarter Cees van de Vendel
  • Startdatum Startdatum
ik vindt gouda voor elektro wat aan de grote kant, je merkt dat het meer aankomt op top snelheid dan op echte rijders kunsten anders zou ik denk ik nooit steven bij kunnen houden wat me nu toch verdraaid goed lukte en steven er gewoon niet langskwam ook vindt ik het jammer dat gouda niet veel varierende/uitdagende bochten heeft athans niet voor 1:10 daar is het naar mijn mening net iets te breed voor

OK, ik ben het daar dus zo NIET mee eens.

Vasco Juist Gouda heeft hele mooie bochen en is geen "blokkendoos" de bochten zijn niet ééntonig en verschillen van lengte en draai-hoek.
Ook is gouda niiet groot maar ook zeker niet klein, er zijn grotere banen, maar ook kleinere, Je kunt op gouda zo wel 12turns als 19 Turns rijden, ook als is 12Turns aanbevolen.

Dan nog. Steven rijd al jaren 19. ik heb geen idee met wat voor motor jij gereden hebt, maar ik neem aan 19 Element.
Dan wil ik ook opmerken dat ik op het filmpje zag dat je aardig wijd ging, zo als je zelf al aangeeft heeft steven meer rij ervaring. en ik durf te wedden dat steven jou zo was verloren in een wedstrijd.
Tllk vasco jij maakt ook vorderingen op je rij stijl en je gaat ook steeds beter rijden. maar hoe veel circuit's heb jij nu gezien om dit te kunnen oordelen.
Pk is krap en van origine een 1:12 test baan voor corally ga je daarna naar gouda, Hell dan is het groot ja,.

Zo is PK een blokken doos en heb je erg veel 180 of 90 graden bochten ( nu zijn er circuit's waar het erger is) En gouda heeft dat totaal niet.

Let ook op dat er 1:8 gereden word op gouda, dus het moet wel breder zijn, maar jah als jou Xray met een 12turns met 70 kilomter aan getuft komt wil je ook wel de ruimte hebben.

Kortom ik ben het totaal niet met je eens.
Ga als je blieft nog even een paar circuit's af en herformuleer dan deze post.

Dank je

Groet Robo

ik heb ook wel wat circuits gezien hoor, gouda, evmc, mach, pk, ede en ik had het er met steven over en die vondt gouda ook eigenlijk niet heel uitdagend maar die rijdt natuurlijk op hfcc en erce, dat zijn puur elektro circuits..misschien zeik ik ook wel een beetje..maar toch zitten er een hele hoop 180 graden bochten in wat ik toch wat jammer vindt

verder op het filmpje kan je echt niet vergeiljken met hoe we gereden hebben( als je dit niet gelooft vraag je het even aan cees of steven ) op het filmpje had ik GEEN grip,,bij elke stuur beweging kwam mijn achterkant me voorbij..verderop de dag toen het droog werd en ik op foams ging rijden ging het wel heeeeeeeel erg anders..wat mij betreft een uitdagingkje voor robo om te gaan kijken wat ik er nou van bak :wink: ik zal waarschijnlijk binnenkort een revolution 12t motor gaan bestellen omdat ik wel gemerkt heb dat dit leuker rijden is op gouda en dan zal ik enkel mijn 19 motor nog op de smallere circuits gaan gebruiken

Ja Vasco had eerst helemaal geen grip (niemand trouwens). Toen na het regenen de zon ging schijnen en de baan droger werd ging vasco het met foam's proberen en dat resulteerde dat die veel meer grip had. Steven had toen mijn foam's geleend en hij had ook veel grip. Toen was het rijden pas leuk geworden steven& vasco gingen nl. even hard. Het was een heel mooi gevecht tussen de 2 en daar heb ik nog 2 filmpjes van maar ik heb geen host. :(
groet Cees

Gouda is zeker wel 1 van de smalste buitenbanen van NL, kijk maar naar Heemstede, Apeldoorn, Groningen en Rucphen.

Volgens mij waren de 180gr. bochten in de aanbieding want veel anderen zitten er niet in :)

Op Gouda kun je prima uit de voeten met een serieuze 19, alleen heb je met de Element V2 een uitdaging daar. (lang recht stuk en een erg traag gedeelte)

Hahahahaha, ja dat het indrinken bij mij thuis, (maar ze waren echt niet zO dronken hoor :lol: )

Ik heb de filmpjes al van mijn host afgehaald, maar ik zal ze er zo weer opzetten :)

*EDIT* ze staan er weer op: Klik!

grappig die filmpjes :P
op dat 2e filmpje geef je iets teveel gas :P

groet,
Frank

ps ik zie dat je ook ET speelt doe ik ook :lol:

ik was dat op het 2e filmpje en reed daar op foam, het was daar nat dus het foam zuigt zich dan snel vol met water dus spek glad, ga je dan maar iets te veel op het gas dan wordt het glijden...vandaar...

er is op 6 maart weer een meeting op gouda waar ik ook aanwezig zal zijn! ik hoop dat er ook nog vele andere mensen zullen komen

droog wordt het zowieso, als het moet ga ik wel zijltje spannen over hele circuit :lol: he robo maar wij kunnen niet als het slecht weer is afspreken met bestuurslid dat we in het clubhuis terecht kunnen voor misschien een ritje?

zullen we even in topic over meeting verder gaan dit is topic van meeting die al geweest is.

Als je hem maild ziet hij het volgende maand pas ( en dat meen ik serieus ) een belletje doet wonderen. en dat Vasco kun je even op de site vinden ( aangezien ik net ongvraagd persoonlijke info publiceer)

Groet Robo

Back