OK, ik ben het daar dus zo NIET mee eens.
Vasco Juist Gouda heeft hele mooie bochen en is geen "blokkendoos" de bochten zijn niet ééntonig en verschillen van lengte en draai-hoek.
Ook is gouda niiet groot maar ook zeker niet klein, er zijn grotere banen, maar ook kleinere, Je kunt op gouda zo wel 12turns als 19 Turns rijden, ook als is 12Turns aanbevolen.
Dan nog. Steven rijd al jaren 19. ik heb geen idee met wat voor motor jij gereden hebt, maar ik neem aan 19 Element.
Dan wil ik ook opmerken dat ik op het filmpje zag dat je aardig wijd ging, zo als je zelf al aangeeft heeft steven meer rij ervaring. en ik durf te wedden dat steven jou zo was verloren in een wedstrijd.
Tllk vasco jij maakt ook vorderingen op je rij stijl en je gaat ook steeds beter rijden. maar hoe veel circuit's heb jij nu gezien om dit te kunnen oordelen.
Pk is krap en van origine een 1:12 test baan voor corally ga je daarna naar gouda, Hell dan is het groot ja,.
Zo is PK een blokken doos en heb je erg veel 180 of 90 graden bochten ( nu zijn er circuit's waar het erger is) En gouda heeft dat totaal niet.
Let ook op dat er 1:8 gereden word op gouda, dus het moet wel breder zijn, maar jah als jou Xray met een 12turns met 70 kilomter aan getuft komt wil je ook wel de ruimte hebben.
Kortom ik ben het totaal niet met je eens.
Ga als je blieft nog even een paar circuit's af en herformuleer dan deze post.
Dank je
Groet Robo