foto's modelbouwforum werkschependag 2004

Discussie in 'Foto-Album' gestart door marco bosch, 20 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
    @ zoef de haas/hans
    dat zijn de vingers van mijn linker hand die op dat moment zonder dat ik het zag in het zicht van de lens zaten
    dus geen zit vlak maar ik ging dan ook wel ff zeer link ziten omdat moment
     
  2. wimg

    wimg

    Lid geworden:
    24 mrt 2003
    Berichten:
    3.430
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    En de "Scharnhorst" en de "Yamato" dan ?
    En vergeet Robert's W3 niet !
    :wink:

    Wim
    (En voor deze gelegenheid samen met Daniel)
     
  3. Adam

    Adam

    Lid geworden:
    12 sep 2003
    Berichten:
    3.542
    Locatie:
    Monster
    oke, oke,

    zal er best nog een paar vergeten zijn, maar het blijven heeeeeel veel slepers
     
  4. volgens mij kunnen we gewoon het oude draadje van de werkschependag doortrekken tot werkschependag 2005. Dus, hemelvaart??? wat mij betreft wel, dan blijft het echt iets speciaals als het maar 1 keer per jaar is. Al suggesties voor een nieuw locatie???? :D:D:D
     
  5. vessel

    vessel

    Lid geworden:
    1 jan 2004
    Berichten:
    25
    Locatie:
    dronten
    Voor hen die ook wat anders dan allen werkschepen willen zien is er natuurlijk ook de mogelijkheid om op zaterdag 5 Juni naar de opendag van VaarGroeP Flevoland te komen. :D 8O :D

    Groetjes Ton.
     
  6. bombarst

    bombarst

    Lid geworden:
    14 sep 2003
    Berichten:
    803
    Locatie:
    Zuidbroek(GR)
    of 5 en 6 juni naar Appingedam (Vaargroep Ekenstein)
     
  7. vessel

    vessel

    Lid geworden:
    1 jan 2004
    Berichten:
    25
    Locatie:
    dronten
    hierbij nog wat foto's
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Omgebouwde tupperware

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. vessel

    vessel

    Lid geworden:
    1 jan 2004
    Berichten:
    25
    Locatie:
    dronten
    vervolg
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Zoals al gezegt, foto's van een zeer mooie en geslaagde dag

    groetjes Ton
     
  9. Ik heb nu bijna alle foto's binnen waar ik aan kan komen, en wil die natuurlijk niet voor mezelf houden. Ik heb er nu 380 en ik krijg nog een setje binnen (waarschijnlijk dit weekend). Omdat laaaaaaaang niet alle foto's door mij of pa gemaakt zijn wil ik zeker geen grote winst maken op het versturen van de cd'tjes dus lijkt 2 euro mij zeer redelijk. De mensen waar ik foto's van gekregen heb kunnen het cd'tje zo krijgen :D

    Dus, mensen die een cd'tje willen hebben...stuur maar een pb-tje met naam/adres enz. Als ik de laatste set binnen heb dan begin ik met opsturen.

    tot nu toe gaan er 2 de deur uit, naar bombarst en Andre Ros

    Ik hoor het wel...
     
  10. Danny Bimmel

    Danny Bimmel

    Lid geworden:
    20 mrt 2004
    Berichten:
    1.481
    Locatie:
    IJsselstein
    Hoi Kor,

    A.s. donderdag krijg ik hier eindelijk kabel internet, dus kun je van mij ook nog 41 foto's verwachten :D .

    Groetjes Danny.
     
  11. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.638
    Locatie:
    Betuwe
    Kijk... Dat zijn de berichten! Goed zo Danny!
    By the way:
    In de volgende Modelbouw Aktueel (voorheen Kwiklink) die in juli uitkomt, komt een reportage over de Werkschependag 2004.
    Geschreven door ons aller 'duikende engel met bril': Kor.
    Foto's: Een selectie van jullie foto's. (en de mijne natuurlijk)

    Wie kan ik abonnee maken? :wink:
    Roel
     
  12. mennojan

    mennojan Guest

    Heb je ook een website adres oid van kwinklink Roel?
     
  13. toneburst

    toneburst

    Lid geworden:
    16 apr 2003
    Berichten:
    969
    Locatie:
    Nederland
    Foto's werkschependag

    @Roel,

    heb de Kwiklink's die ik van je heb gekregen eens goed doorgelezen. Prachtig blad maar doordat het voor alle takken van R/C is vind ik er te veel over auto/vliegtuig/heli instaan. Als m'n budget wat groter is, is 'n abo zeker een optie, maar nu stop ik m'n centjes liever in m'n dûkboatjes. Het exemplaar van Juli koop ik voor deze keer wel los in de winkel. In ieder geval bedankt voor de tip!

    Groeten,

    Jos

    P.S. hoe lijkt m'n nieuwe avatar?
     
  14. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
  15. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Leuk Filmpje is wel beetje groot maar hij duurt ook wel lang :) (bijna 18Mb dat filmpie :S gelukkig ging die 1.5Mb per sec hier maar niet iedereen kan zo snel.)
     
  16. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
    ja minder mb maken betekend ook minder mooi beeld, ik vond het zo als niet lekker strak ik zou liefer heben gehad dat je een super beeld had met super wijnig mb
     
  17. mennojan

    mennojan Guest

    Mooi filmpje High Flyer! :thumbsup:

    Stond versteld van die manoeuvre met die Parat op het einde. :wink:
     
  18. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.638
    Locatie:
    Betuwe
    @Mennojan:
    http://www.modelbouw-aktueel.nl/

    @Jos:
    Da's de bekende klacht over elk hobbyblad wat alle takken van de modelbouw wil bestrijken. Bij het laatste (Mei-)nummer zullen andere categorien (vliegers met name) gemopperd hebben, want daar stond 3 verhalen van ondergetekende in: 2 over modelschepen (Onze 'balbootjes' en de inleiding over de Jules Verne) en 1 over een 1:6 Konigstiger die ik mee mocht helpen bouwen. Toch probeert Frans-met-de-moeilijke-achternaam elke keer iedereen aan zijn/haar trekken te laten komen.
    Wij mekkeren dat er te weinig scheepspraat in staat; Dat schijnt te maken te hebben met het feit dat scheepsmodelbouwers van nature bescheiden en introverte mensen zijn. :schrik: Vliegers en rijders treden veel meer op de voorgrond.

    Ik kan maar een ding zeggen: Doe er iets aan!!
    En dat is niet alleen naar jou toe bedoeld, maar richting alle vaarders.
    We hebben zoveel moois gezien op 20-05, en er is zoveel over te vertellen; Ga achter je PC zitten en beschrijf eens iets waar je trots op bent. Een compleet schip, maar ook een schakeling of een schildertip waar iemand anders wat aan heeft...

    En ondanks dat ik fervent zoetwater-ampereslurper ben: ook in de artikelen over heli's, vliegtuigen en auto staan voor ons technisch interessante zaken...
    By the way: in het volgende nummer komt als ik geluiden uit Kerkrade goed heb geinterpreteerd ook iets over een Walrus...
    Hoor ik hier een sonar?

    Hehe... dat is er uit. :lol:
    Roel
    Roel
     
  19. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
    @ mennojan
    ja die roel kan er wat van met zijn parat
     
  20. toneburst

    toneburst

    Lid geworden:
    16 apr 2003
    Berichten:
    969
    Locatie:
    Nederland
    Foto's werkschependag

    @Roel

    Roger-piep. Eigenlijk is Wilco hier meer van toepassing.
    Misschien ten overvloede: ik ben al jarenlang aktief op het gebied van modelbouw, en heb zowel Vleugzeugen, hoefschrefteugen, vandewegbuggies, opdewegrijapparaten en veel statiesj gedaan. Mijn onderzeebootmanie is geboren uit deze achtergrond, en vanuit mijn interesse in de techniek. Tot dusver was ik een solist (veel verhuist en uit-huizig), maar de (geweldige) werkschependag heeft mij doen inzien dat er niets mooiers is als je hobby en kennis delen met mede-hobby-isten. Ik ga zoeken in mijn omgeving voor iets dergelijks (blijf zeker zeer aktief op het forum).
    Mijn U96 (kon niet varen op de ws-dag) is zeer ingrijpende behandeling (nieuwe ingewanden!) en ik heb interesse in een Seabex One van een forumlid.
    Een verhaal over de U96 misschien (heeft in het verleden eens een revieuw in kwiklink gestaan) met de wijzigingen die ik heb uitgevoerd?
    Of misschien de Engel Lafayette (kreeg veel aandacht tijdens de ws-dag).
    Anders gezegd: U (Roel dus) vraagt, en wij (ik dus) draaien.

    Greetz,

    Jos.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina