foto's niet zichtbaar mobiele telefoon

Hallo allemaal,

Ik kan op mijn mobiele telefoon (nokia n97) geen foto's zien op dit forum ... niet met de normale browser , ook niet met opera mini :(

Ik heb al gezocht in de forums , maar niet echt een antwoord kunnen vinden.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Groet,
Marcel

Misschien maar goed ook, al die foto's kosten enorm veel data, of je moet onbeperkt kunnen internetten:)

Op mijn mobiel moet ik ze apart aanklikken, dan komen ze tevoorschijn:)

Als je met de mobiele telefoon de site opend dan kom je automatisch op de mobiele versie, zonder al te veel poespas dus .. maar wel met de info.
Eerder was er onderin de pagina dan een pull down menutje waarmee je kon overschakelen naar de full size versie van de site, deze optie is er waarschijnlijk met een recente update van de forum software uit gehaald.
Dus mijn conclusie is dan ook ... bekijk de full site lekker op je PC en op je telefoon krijg je alleen de mobiele versie te zien en ik denk ik dat er iets is om dat te omzeilen

op mijn PDA surf ik met Opera. In Opera kun je bij de instellingen bepalen of je automatisch de volledige of de mobiele versie van een site wilt zien. Je zou eens moeten kijken of het met jouw opera ook kan.

Even zoeken naar user agent faker/fix ofzo.
Op mijn iPhone gebruik ik sbsettings + UAfaker, het modelbouwforum denkt dan dat hij een normale computer voor zich heeft, dus krijg je de normale layout.
Als je de UAfaker uitzet krijg je van alle sites die er een hebben, de mobiele versie voorgeschoteld.

Even zoeken naar user agent faker/fix ofzo.
Op mijn iPhone gebruik ik sbsettings + UAfaker, het modelbouwforum denkt dan dat hij een normale computer voor zich heeft, dus krijg je de normale layout.
Als je de UAfaker uitzet krijg je van alle sites die er een hebben, de mobiele versie voorgeschoteld.

Thanks, daar was ik ook naar op zoek!

Back