Foto's PK-meeting 29 januari

Discussie in 'Foto-Album' gestart door Jaap J., 29 jan 2005.

  1. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    robo toch, had dan ff een ander ankertje gestoken :D
     
  2. marvin

    marvin Guest

    Op Velp vind ik ook wel goed. Rchotwheels is ook wel leuk. Vind ik wat uitdagender als die grote brandstof banen...
     
  3. DoNnY

    DoNnY Guest

    Is het dan niet een idee om een pol te starten over de locatie.
    Kan je aan de hand van die info wel wat organizeren toch???
     
  4. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    Jeroen, ik reed 19T maar ik wilde even samen met mark 12T rijden, en opzich ging het best lekker.

    Groet Robo
     
  5. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    *kuch* ik wil offroad *kuch*

    of tapijt 8)
     
  6. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    En met een prachtige sprong haal cooper zo de nummer 1 in, Cooper ligt 1e, maar ow wat gebeurt er nu, hij blijft met zijn spoiler hangen onder de Fly-over. Maar hij blijft gas geven, EN HIJ BREEKT, het is niet waar. Cooper rijd verder, hij ligt nog 1e m,aar de nummer 2 is vlak achter hem. in de bocht springt Cooper zo over de balustrade.

    Ja..... ik zie het helemaal voor me :roll:

    Groet Robo

    Geintjuh coop
     
  7. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    das de automatiche *spring-over-de-balustrade-want-Robo-is-daar-Unit*

    recentelijk ontworpen :lol:
     
  8. stevenkoiter

    stevenkoiter

    Lid geworden:
    12 dec 2003
    Berichten:
    317
    Locatie:
    Den Haag
    Waren dit de snelste ronde tijden van de micro's? Dat scheeld dan niet veel van de toerwagens :eek:
     
  9. Blade_3

    Blade_3 Guest

    tis ook een poepieklein baantje... er zitten bochten in die je alleen op minimaal gas kan nemen omdat je anders een te grote turning circle hebt.. die micro's kunnen die makkelijk kwart gas nemen als ze een beetje mooi voorsorteren en daarmee de ideale lijnen nemen..

    ik vond het persoonlijk een k*lere baan omdat je nergens het gas vol open kon trekken, op het rechte stuk haalde ik met mijn hara 12 turns de top niet eens 8)
    allemaal kleine low-speed bochtjes waar je meer stuurt dan gasgeeft...

    een mooie grote baan als op EVMC vind ik dus weer wel relx, volgas over het rechte stuk, long sweeping corners en brede banen... een baan waar je tenminste wat puf uit een 12 turns motor kan krijgen!

    wauwie, wat kijk ik vaag op die foto's :lol:

    ik ga de komende vakantie zeker naar evmc, het is alleen ff klooien met de datum en het weer... ik kan in principe elke dag van de week... blijf daar slapen en doe dan de 2e dag rijden 8)

    ik ga pas weer rijden met me fk als ik me nieuwe kap binnen heb en gespoten is. robo kan waarschijnlijk heel de vakantie niet en kan dus zijn mooie bmw-body niet lenen :lol: dussuh, ik w8 wel, al het goed is komt ie ergens midden in de vakantie aan... spuiten is in die zee van vrijetijd ook zo gedaan dussuh, let's get the party started!

    1 ding waar we echt rekening mee moeten houden en wat het grootste probleem zal worden is het weer.. ik denk daarom dat de datum van de meeting daarom ook niet echt gauw besloten kan worden... bij een indoormeeting als die van PK was dit natuurlijk het probleem niet...

    Mark
     
  10. Blade_3

    Blade_3 Guest

    en oja, nog iets,

    idd die voorbumperhouder is kapot, maarja, niks aan te doen, het is en blijft het zwakste punt van de xrays... ik heb er in me race-carreare(whatever) al een stuk of 4 gemolt, weer 1tje extra dus)
    niks aan te doen als je met een 12 turns op zun kleine baan rijd, bah 8)

    ook carbon is niet stevig genoeg... mss maar iets van staal maken 8)
     
  11. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    gheghe een meeting hier (evmc) ? toppie idee :thumbsup:

    ik vond de meeting op pk racing toch echt heel geslaagd. reed met 19 turns echt verrekte lang rond op 1 accu 8)

    jammer genoeg geen mega crash of wat dan ook gezien dus drukte op de baan viel ook wel mee zoals we eigenlijk verwacht hebben. en een dagje gratis rijden op een binnenbaan maakte het ook goed :p
     
  12. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Ehm, de 15,7 is met een toerwagen (in mijn handen, dus dat moet nog een heel stuk sneller kunnen) en de 14,6 is met een 1:18..

    Overigens dacht ik dat we afgesproken hadden dat we dat stil zouden houden Roelof :wink:
    Maar ik heb Roelof ook een keer ergens ingehaald!
     
  13. stevenkoiter

    stevenkoiter

    Lid geworden:
    12 dec 2003
    Berichten:
    317
    Locatie:
    Den Haag
    Met een toerwagen is denk ik rond de 12,0 zeker haalbaar, maar met een 1/12 of 1/10 2wd moet daar nog wel een seconde af kunnen!
     
  14. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    das 4 seconden sneller 8O,
    ofwel zijn het allemaal krabbers ofwel ben jij overmoedig?

    en ik denk nu eigenlijk niet dat Jaapje enzo slechte rijders zijn....
     
  15. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Tis zeker mogelijk hoor, maar niet door mij. Slecht zou ik mezelf niet willen noemen, maar goed al helemaal niet. Vassago zat volgens mij al dik onder de 14 sec, dus die 12 zal heus haalbaar zijn voor mensen die goed kunnen rijden. Daar ben ik er dus niet een van (op dit moment dan :wink:)
     
  16. vasco

    vasco

    Lid geworden:
    21 feb 2004
    Berichten:
    491
    Locatie:
    woerden
    achja ik heb samen met steven een daagje pk gehuurd en toch reed hij daar in de 12 sec hoog per ronde..dit weten we heel zeker omdat hij een amb pt heeft en je dus gelijk de tijden kan zien..ook even met zijn c10 gereden en dit is nog net even een stukkie sneller als een TC dus dat er nog een seconde af kan weet ik zeker
     
  17. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Ik zeg toch ook dat het kan? Ik geloof gelijk dat Steven een transponder heeft en dit direct kon zien en ook dat hij in de 12 reed. Zeg alleen dat het mji niet gaat lukken deze maand :wink:
     
  18. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    hehe, mijn foto's staan ook online 8)

    Mark (blade_3) was met een duister projectje bezig:
    [​IMG]

    Kijken we beter zien we een zilveren ontvanger:
    [​IMG]
    Mark had al snel in de gaten dat de ontvanger ook perfect als opmaakspiegeltje gebruikt kon worden:
    [​IMG]

    De mission van roboscan (robert) op mijn tweakbord
    [​IMG]
    robert druk aan het werk
    [​IMG]

    mark zijn FK op de voorgrond
    [​IMG]

    Rick had zijn roze kleine monster bij, alleen heeft een eigenaardige manier van banden lijmen.
    Rick had op deze foto letterlijk een mooie binding met zijn auto
    [​IMG]
    gesponsord?
    [​IMG]
    Het roze monster in actie
    [​IMG]
    Het roze monster verloor een paar keer een deel van de body
    thomas (nmtracer) speelt voor reparateur
    [​IMG]
    Thomas had zelf wat problems met de micro
    [​IMG]
    Rick monteerd de banden die de micro kwijtraakte
    [​IMG]
    Herman was druk aan het bouwen aan zijn xray
    [​IMG]
    Even later was ie ook fotograaf
    [​IMG]
    Thomas en roelof in opperste concentratie
    [​IMG]
    Roelof gaat rijden...
    [​IMG]
    Closeup van mijn trf
    tijdens het rijden ging een deel van de stuurinrichting los, toen ik dit controleerde verloor in onderdelen.
    dankzij de sherlock-holmes kunsten van pasqual heb ik ze terug gevonden, pasqual, mijn dank is groot!
    [​IMG]
     
  19. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    :cry: :cry: Jongens het is een mission II, nu issie diep beledigd :cry: :cry:

    :wink:

    Leuke foto's erik !!!!

    Ik zie ze wel verschijnen op msn

    Groet Robo
     
  20. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    waarom doen alle foto's die gister geplaats zijn het hier bij mij niet :? :? :? :(
     

Deel Deze Pagina