Foto's Q-indoor Delft 26-02-2006

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door deenja, 26 feb 2006.

  1. deenja

    deenja Guest

    Op verzoek hier een aantal foto's van de indoor-zondag in Delft, helaas moest Hans aan mij vragen of ik nog foto's ging maken waardoor ik hier vrij laat mee begonnen ben, en helaas mijn toestel vergeten waardoor ik ze wederom met mijn telefoon heb moeten maken, maar toch een paar foto's om een beetje een indruk te krijgen, maar helaas laat de kwaliteit een hoop te wensen over doordat ik geen sluitertijd ik kon stellen.

    [​IMG]
    De Heli van ik meen Harry na het 3D vliegen. (ik heb hier wel zo'n 30sec. film van zal eens kijken of ik dat er ook op kan krijgen)

    [​IMG]
    Nogmaals de heli van Harry

    [​IMG]
    Vliegtuig van Peter in vlucht. (moet ineens een hoop namen gaan onthouden zeg)

    [​IMG]
    Wederom Peter in actie.

    [​IMG]
    Vliegtuig van Hans in vlucht.

    [​IMG]
    Hans en Peter in actie tijdens het vliegen met vliegtuigjes.

    [​IMG]
    Vliegtuig van Hans nadat ie bijna tegen de muur was gevlogen om mij een goede foto te kunnen laten maken. :oops:

    [​IMG]
    Vliegtuig van Peter in rust.

    [​IMG]
    Vliegtuig van Hans in rust.

    Nu nog enkele heli's die ik aan het eind van de middag nog even vast heb kunnen leggen.
    [​IMG]

    [​IMG]

    En nog een paar foto's van de "WERKPLAATS"
    [​IMG]

    [​IMG]

    En voor de liefhebbers van "PIMP" my X-Twin hier de X-Twin van Hans met 4 motortjes en 1 ontvangen en wonder boven wonder vloog dit nog zeer goed ook.
    [​IMG]

    [​IMG]

    Tot zo ver, en voor de liefhebbers tot woensdag !!!!!!!!!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina