S
sevenup
Guest
sevenup zei:Ruben_ zei:ik had toch mijn vooroordelen bij dat merk reely. waarschijnlijk omdat ik er nooit van gehoord had. maar nu lees ik dat het zo slecht helemaal niet is. zijn er geen dingen waarvan je denkt 'dat had beter gekunt'?
lijkt me een best geinig autootje...
De overbrenging is veel groter als op mijn TT01. Mijn 19T motor kan niet genoeg op toeren komen, heeft wat minder trekkracht. Verder een stabiel en sterk chassis.
Veel afstelmogelijkheden van de ophanging.
Ook lopen de diffs wat stroever als op mijn TT01. Moet nog steeds een keertje openhalen om te kijken wat dat is.
Kleine update:
Ik heb het reely touring car chassis nu al wel zeker een half jaar, en nog steeds geen problemen.
Differentieelen lopen nu soepel, denk moesten blijkbaar inlopen. Geen slijtage tot nu toe.
Ik dacht dat de hele auto gelagerd was, maar dat is niet zo. Hij heeft overal kogellagers, behalve bij de wielen. Maar deze zijn standaard maat en zo te vervangen.
Ook weinig slijtage aan spurgear en motorpinion.
Hij is best robuust, laatst een aanvaring gehad met een stoeprand, maar hij heeft het overleefd. Plastic is doffer dan dat van de TT01, lijkt wat zachter en taaier. Knapt niet, maar buigt wat meer.