Foto's Schaalmeeting Oss 2008

• Topicstarter Topicstarter Teus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had er ook weer een paar gereed,

59584845a91201fbf.jpg

59584845a9122dee2.jpg

59584845a9129c84f.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Kanone!

Wat een prachtige foto's allemaal! :D

Ben toch wel benieuwd wat voor lens jullie gebruiken om een model zo in beeld te krijgen? :confused:

Groeten, Ralf

Allemaal Heeeeel eeerrrrggg mooie foto's

@Berto het kan niet elk jaar feest zijn ;) ,
Misschien ben ik de wilde haren aan het verliezen :turn-l:
(maar toch heb ik er maar weinig zo laag gezien als de Bitch)

En er moeten er nog meer zijn :p

Er liepen tenslotte zoveel fotografen rond.................. ;)

Ze zijn er. Heb een selectie van 65 foto's (uit 150, dus kon niet kiezen) die enigszins de moeite waard zijn.
Veel ruzie met de lens (slechts 70mm en dan komt dat mooie toestel niet dichterbij van) en daarom veel grondfoto's. Ergo: Twee dure hobbies :mrgreen:

Even een teaser, zal komende dagen steeds aantal plaatsen.
dsc3113ed0.jpg
dsc3069kj5.jpg

Tijd voor een pijnenburgkoekje :rolleyes:

Grtz

b

hier een kleine selectie uit de ruim 600 foto`s voornamenlijk door Onno gemaakt:
oss(0).jpg

oss(1).jpg

oss(2).jpg

oss(3).jpg

oss(4).jpg

oss(5).jpg

oss(6).jpg

oss(7).jpg

oss8.jpg

oss(9).jpg

oss(10).jpg

oss(11).jpg

oss(12).jpg

oss(13).jpg

oss(14).jpg

oss(15).jpg

oss(16).jpg

oss(17).jpg

oss18.jpg

oss(19).jpg

oss(20).jpg

oss(21).jpg

oss(22).jpg

Laatst bewerkt:
Jaaaaaaaaaaaaaah!!!!!

Eindelijk zie ik hem die schoonheid,

Mn Piper was ie blijkbaar toch de moeite waard om op de foto te kunnen gaan,

Als er nog meer mensen zijn met foto's van mijn piper de PH-GENieten de kleine dan he de grote is van alex.

UUUh berto als je m naar me toe kan mailen zou dat ten zeerste gewaardeerd worden

Alvast bedankt!

groetjes pascal

Schitterende foto's heren.

Valt me op dat er erg veel mooie vliegfoto's zijn en niet allemaal het zelfde maar echt van alles wat en super scherp.

Nou daar zit ik dan:puppydogeyes: balen hoor dat ik niet met de Peijnenburg Spit kon vliegen:hammer:.
dsc3113ed0.jpg

Jan, schitterende foto ook met een spanwijdte van 1500mm blijven de contouren van een Spitfire super. Wordt hoog tijd dat er een grote Spit komt en ik denk dat het een Mark 1 gaat worden, maar eens op zoek naar een uitgebreide fotoserie.
092a.jpg

Jammer dat er maar een kon vliegen:D volgende keer misschien een YAK23 staffel in de lucht:zon:.
IMG_0017a.jpg

Ton

HEEEEeeeeee Ton, een grotere Spit maken?
Maak hem dan in de schaal van 17,5%.
Dat is m'n Hurri ook.
Kunnen we WW2 synchroon gaan vliegen(als ik dan maar de snelheid van de Spit kan bijhouden).

Mvgr hans

foto's Oss

Prachtige foto's, erg scherp en vooral de actiefoto's zijn heel bijzonder. Kunnen de fotografen wat meer vertellen over welke lens ze gebruiken. Ik heb nl sinds kort een goed fototoestel maar ben op zoek naar de juiste lens om dit soort foto's mee te maken. Alle tips zijn dan ook welkom.

Prachtige foto's, erg scherp en vooral de actiefoto's zijn heel bijzonder. Kunnen de fotografen wat meer vertellen over welke lens ze gebruiken. Ik heb nl sinds kort een goed fototoestel maar ben op zoek naar de juiste lens om dit soort foto's mee te maken. Alle tips zijn dan ook welkom.

Ik heb een Nikon D70s met een 18-70mm lens. Perfecte camera en lens, maar voor de toestellen op afstand schiet ie net te kort. Een 200 of 300 mm lens is dan prettiger. Echter wil je daar een snelle lens bij hebben, kost het een beste...
Een aantal fotos van de anderen zijn zeker met 200 of 300 mm lenzen geschoten.

Grtz

b

weer een paar,

59584847a3d82c7f7.jpg

59584847a3d85bdc9.jpg

59584847a3d887cde.jpg

Ik fotografeer met een Olympus E-300 en een 40-150 (80-300 kleinbeeld) en een 14-45 (28-90 kleinbeeld).

Laatst bewerkt door een moderator:
scaleflying4life zei:
Als er nog meer mensen zijn met foto's van mijn piper de PH-GENieten de kleine dan he de grote is van alex.

UUUh berto als je m naar me toe kan mailen zou dat ten zeerste gewaardeerd worden
Ik heb 8 foto`s van de "kleine" GEN dus die komen jouw kant op.

Wij gebruiken een Canon 400D met 18-55mm en 300mm lens.

Ik fotografeer met een Canon EOS 300D met een 100-300mm USMIII lens.
Vergrotingsfactor toestel ca. 1,6X.

Bedankt voor de info over de lenzen, hier heb je iets aan. Blijkbaar zal ik toch naar een 300mm lens moeten om voldoende te kunnen inzoomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back