Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
2 meter is ie, de man die hem heeft gemaakt heeft hem zelf van een 1.40 kist nagemaakt en uitvergroot naar 2 meter er zit nu een 20cc saito op voor hem omhoog te krijgen hij is iets wat zwaar gebouwd maar dat mag de pret niet drukken toch
Het is mogelijk ermee van het water te starten maar ikzelf heb de gelegenheid nog niet gehad omdat te doen.
toen ik hem kocht kwam ik erachter dat je de neus kon verwijderen en vervangen door een neus zonder wiel en dit geld ook voor de drijvers er onder.
Is een beetje zwaar ............................ sorry, het was het eerste vliegtuig wat ik destijds zelf bouwde. :wink: Vandaar ook de registratie P1B, de kleine was de P1A gebouwd door Jos v.d. Wiel. Is inderdaad vergroot van de 1,4m versie. Alleen is de onderzijde niet plat meer en is er nog het e.e.a. aangepast.
Leuk dat' ie nog leeft................. toch bijna 20 jr oud.
Ook niet van mij, maar van Joop bij ons (DMC) op de club. Kan ook vanaf water. En wie weet misschien volgend jaar op de meeting. Foto's zijn van afgelopen maandag.