Auw auw dat moet zeer doen, heb je ook nog een foto van de eigenaar, hoe die keek toen het gebeurde? :lol:
Jah, dat was mijn eerste crash en landing stuurfoutje kan gebeuren, was trouwens het vliegtuig van mijn broertje.
Hoe krijg je dat voor mekaar (video is niet zo duidelijk) maar op de kop en een beetje up zeker. Kan niet echt zien wat er gebeurd maar lijkt me niet zo goed voor je motor :cry: Plakse (niet negatief bedoeld hoor, maar gewoon als niet opgeven, zoals break a leg in theater, is ook niet handig met gips poot op toneel, lijkt mij) gr Remco
Hij was aan het oefenen met laag overvliegen..en gaf in plaats van up...down.. tja..dan gaat ie naar de grond Maar de schade viel mee, afgebroken motorsteun en er is een plankje hout los..verder niks aan de hand het is alweer bijna gerepareert. Motor moet nog weer ff op het model gezet worden. Morgen vliegt ie weer
Och och och, ik dacht dat je de besturing nu wel door had Naja, gelukkig valt de schade mee. Volgende week weer klaar neem ik aan
sorry hoor, maar als je nog niet goed het verschil weet tussen up en down dan heb je nog helemaal niks te zoeken in "aan het oefenen met laagvliegen" :-( voor het zelfde geld was je weken uitgevlogen
Het gaat ook wel eens fout zonder te vliegen Ik had mijn eco herbouwd hij is al 6 jaar oud en had wat last van slijtage. (had ik er maar niets aan gedaan). Ik dacht ff testen achter in het park. Opstarten en hij valt bij het opgang draaien om, waarom ik weet het niet. :? :cry: :? jammer maar helaas gr Remco
huh ? Gewoon met opstarten omgevallen en zo veel schade ? Moet pijnlijk zijn als je nie eens hebt kunnen vliegen :?
Hoi Remco.... Ik heb hier nog wel een hoepel liggen. Maar daar heb je nu niets meer aan. Gewoon even een week wachten....Dan is je grijse bak weer leeg... Groetjes.....
das dan mooi (te) stom. Hebben jullie geen instucteurs die zeggen dat je nog niet aan laag vliegen toe bent???? Zkr als je het verschil tussen up en down nog nie kent! O ja en da crashen van Gerard zal niet komen omdat ie het verschil tussen up en down niet meer weet. :wink:
jesus, denk jullie dat we achtelijk zijn hier ofzow. Mijn instructeur zei dat ik dat maar es moest doen, ging 10 keer goed, 11 de keer niet. Kan gebeuren toch. 8O
Ja en als je er voor durft uit te komen dat het een stuurfout is hoef je je echt niet te schamen. En als de instructeur vind dat je er aan toe bent om laag je circuitjes te gaan vliegen dan ben je er echt wel klaar voor. De meeste beginners die redelijk goed gaan maken al vrij snel na de eerste vlucht bij mij een looping, puur en alleen om hun zelfvertrouwen op te krikken. Dit gebeurd dus alleen als ze goed luisteren naar wat ik zeg. Indien het mensen zijn die niet luisteren dan duurt dit aanzienlijk langer.