foto's van U-505 uit Chicago

• Topicstarter Topicstarter U-Kater
  • Startdatum Startdatum
U

U-Kater

Guest
Zoals eerder gepost maar de CD is binnen. :D Geinteresseerden in 200 + foto's over het Duitse type IX-c U-505 en een hoop andere foto's van en over duikboten kunnen me via de mail kontakten.

m.vr.gr.
Wiljan

Ik zag je bericht op modelbouwforum.nl m.b.t. de foto's die je hebt van de U505.

Op dit moment ben ik de U177 (type IX-D2) aan het bouwen die lijkt op de U505, IX-C en ben zeer geintereseerd in beeld materiaal van de details van deze boot.

Is er een manier waarop ik een kopei van je foto's zou kunnen krijgen zoals je op het forum aanbied?
:lol:

da's wel een erg late reaktie maar zo zie je maar dat zelfs de oude lijntjes het nog doen. Ik kan de cd kopieeren als je belangstelling hebt.
Zoals je misschien weet is de U-505 kompleet gerestaureerd en helemaal in zijn oude orginele staat teruggebracht(voorzover dat kon). Momenteel zijn ze de overdekte en klimaatgeregelde hal waar hij nu in ligt aan het inrichten. Binnenkort is de grote opening van die zaal.
De foto's zijn gemaakt van de "oude" 505 voor de restauratie.
Laat maar weten wat je wilt doen.

Groetjes,
U-Kater

PS. de U-505 heeft Turmtyp IV(laatste torenvariant), U-177 van Engel ( ik ga er van uit dat je die hebt) heeft een zeer slecht uitgevoerde en slecht gedetailleerde Turmtyp II. De uitvoeringen zijn onderling nogal verschillend.

Beste U-Kater,

Inderdaad een oud lijntje, beter laat dan nooit moet je maar denken.

Ik ben inderdaad op de hoogte van de Turm varianten en de "beperking" van Engel. Helaas heb ik maar weinig beeld materiaal van Turmtyp II kunnen vinden en ben daarom wel geintereseerd in je CD.

Als je die zou willen opsturen ben ik je zeer erkentelijk. Ik zal je per e-mail mijn adres gegevens doorsturen.

Bedankt,

Mathijs

Beste Matthijs,

Ik kwam erachter dat op het forum mijn oude E-mail adres nog in mijn profiel stond .
Ik heb dit nu aangepast. Mogelijk heb je mijn oude E-mail adres gebruikt en heb ik zodoende nog niets ontvangen.
Je kan het eventueel nog eens proberen maar nu heb je in ieder geval het correcte adres.

groeten,
U-Kater :wink:

Beste U-Kater,

Inderdaad een oud lijntje, beter laat dan nooit moet je maar denken.

Ik ben inderdaad op de hoogte van de Turm varianten en de "beperking" van Engel. Helaas heb ik maar weinig beeld materiaal van Turmtyp II kunnen vinden en ben daarom wel geintereseerd in je CD.

Als je die zou willen opsturen ben ik je zeer erkentelijk. Ik zal je per e-mail mijn adres gegevens doorsturen.

Bedankt,

Mathijs

Halo Wiljan

Ook ik heb interesse voor deze cd. Wil je mij even mailen voor de voorwaarden?. En de toren van engel heb ik verbouwd, de orginele van engel is niet mooi maar er valt best nog wel iets van te maken. Zie foto's in het vraagstuk van Mathijs bovendek u 177.

Groetjes douglas de sluiswachter.

Wiljan / Douglas,

Zal ik mijn kopie doorsturen naar Douglas? Zo ja, Douglas, laat me dan even je adres gegevens weten.

Groetjes:

Mathijs

Mathijs,

Ik heb nog een paar kopieen liggen. Ik stuur Douglas wel rechtstreeks een cd'tje.
Had je de CD nou al bekeken? 't Zijn wel effe 200+ foto's, of heb je hem meteen gekopieerd?

Bedankt,
U-Kater

He Wiljan,

Heb je mijn adres dan?. Heb een mailtje gestuurd naar je maar heb nog geen reactie gehad.

Groetjes Douglas

Wiljan,

Ook prima, ik heb zeer vluchtig over de verschillende foto's heel gekeken. Ziet er op het eerste gezicht uit als een mooie collectie.

Zodra ik tijd heb zal ik er wat dieper naar kijken maar voor nu is mijn dank ronduit verpletterend.

Groetjes:

Mathijs

He Dougie,

De CD komt eraan. Zoek je toch nog eens op bij je sluis aan de Z-Willemsvaart. Ik droom ervan eens mijn U-123 daar te laten varen.

Groetjes,
U- Kater :lol:

Wiljan,

Geloof het of niet maar ik kan de CD die jij mij hebt gestuurd niet meer gevonden krijgen terwijl hij mijn hobbykamer niet is uitgeweest.

Misschien dat je de CD mee zou willen nemen naar het IX treffen over twee weken. Met je goedvinden trek ik er daar dan een kopie van.

Bedankt,

Mathijs

Ik zal kijken, moet er nog hebben liggen........... ergens??!! toch.

Groetjes,
U-Kater

Back