foto's Werkschependag 2007

Een beetje laat maar toch...

Het was geweldig. Een buitengewone lokatie echt schitterend en ook goed georganiseerd. Ik zag al verschillende voorstellen de WSD volgend jaar weer hier te doen. Wat mij betreft prima. Maar misschien moeten we voor volgende lokaties gewoon stellen dat er in elk geval een soort haven is waarin we wat kunnen klooien en aanleggen en zo. Het is gewoon een stuk leuker, je kunt de modellen afmeren en laten liggen en volgens mij wordt er daardoor ook meer gevaren.

Nou ja we zien de volgende poll wel weer tegemoet.

Ik heb trouwens geen foto's voor jullie, tenzij jullie 30 frames per seconde een voor een hier willen zien :wink:
Groeten,

Marco

Ik heb trouwens geen foto's voor jullie, tenzij jullie 30 frames per seconde een voor een hier willen zien
Je zou ze op joetoep kunnen zetten ;)

(Joetoep filmpjes kun je hier linken door
Code:
 [media=youtube] link naar je filmpje [/media]

Wim

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook nog wat film, maar joetoep laat me de filmpjes niet uploaden. Ik moet iedere keer op een link klikken in een mail om dat te activeren ofzo maar ik blijf het bericht krijgen dat er weer een mail gestuurd is waar in ik weer op een link moet klikken :?

Hm,

Uploaden naar joetoep heb ik geen ervaring mee. Enkel met Putfile. Maar die kun je weer niet linken. :(

Wim

TheHawk :oops:
En wat staat er dan in die mail :?:
Daar hebben ze dan toch iets geschreven :roll:
Ik kan er geen wijs uit want ik kan geen engels he :!:
mvg
Frederik :D :D

Ik moet iedere keer op een link klikken in een mail om dat te activeren ofzo maar ik blijf het bericht krijgen dat er weer een mail gestuurd is waar in ik weer op een link moet klikken
Staat je antwoord misschien hier ?

Wim

Zooooo...de exames zitten erop ;)

Hierbij dan het filmpje. Moet toegeven dat er nog niks tussen uitgeknipt of geplakt is :oops:

[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
wimg zei:
Zooooo...de exames zitten erop
Alles goed gegaan?
Jup, behalve natuurkunde :|

wimg zei:
Hierbij dan het filmpje.
Leuk! geeft een mooi beeld van de schepen.

Wim

Helaas heeft joetoep de beeldkwaliteit van het filmpje flink naar beneden gehaalt en zijn de leuke details eigenlijk gewoon niet meer te zien. Ik zal kijken of ik hem ergends kan hosten waar je het kan downloaden zodat je de orginele resolutie hebt :wink:

zodat je de orginele resolutie hebt
640x480, of beter?
(Ik ben me een beetje aan het orienteren op een video cam;
Zag laatst een aanbieding van een Aiptek. (Ja, ik weet het, niet een wereldmerk, maar voor het begin ;))
Iemand ervaring met 640x480 op de tv?

Wim

Back