foto's zwembad hasselt!!!

Discussie in 'Duikboten' gestart door rubenbosman, 11 sep 2009.

  1. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.620
    Locatie:
    Lelystad
    Hoi Ruben,

    Leuk filmpje! Ik begrijp nu waarom je zei dat je je af en toe rot schrok van de dolfijn! Onderwater ziet het er nog sneller uit, en ze duikt zo uit het niets op om vlak langs je te gieren! Zit trouwens goed geluid op die camera van je. Bij de U-31 hoorde ik de brushless motor stotteren en de zuigertank bijregelen. Wat een herrie onderwater zeg!
     
  2. rubenbosman

    rubenbosman

    Lid geworden:
    24 mei 2008
    Berichten:
    2.571
    Locatie:
    Kampen, overijssel
    af en toe word je wel gek van die dolfijnen zeg!

    onder water had ik tenminste geen last van die loeiharde radio ;)

    groet ruben:)
     
  3. BYM

    BYM Forum veteraan

    Lid geworden:
    19 dec 2004
    Berichten:
    7.424
    Locatie:
    Zaandam
    @Gerben en ook Ruben,

    Hartelijk bedankt voor de goede zorgen, het lunchpakket en de gezelligheid, goed geregeld! Ik vond (we vonden) het een gezellige dag, en het weer zat ook goed mee gelukkig.

    Kon niet eerder bedanken, omdat ik na Hasselt (ov) gezien te hebben, vannacht ook Hassel(L) heb gezien...., reden, nou ja iets met medicijnen nabrengen en moeder en vakantie en Luxemburg .....

    Heb dit weekeinde een goede 1300km in de auto vertoefd :hammer:


    Wilde nog eventjes vragen, wie is de oudere heer die naast Lex en mijzelf stond op de kraam en hoe kan ik in contact met hem komen? Hij had een U2540 bij zich, een dolfijn en een Uboot met een hakenkruisvlag op de commandotoren.....

    Hij verteld van een beslag setje wat hij niet ging gebruiken op zijn U2540 en ik wil dat setje wel overnemen :)


    Heren tot de volgende keer was zeker voor herhaling vatbaar!
     
  4. raf

    raf Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2003
    Berichten:
    14.832
    Locatie:
    As,Belgiƫ
    hallo fred

    ja het zijn die regelaars
    pak eentje met bec dan ben je van die ontvanger accu af
    of soldeer zelf op de voorziene plaats een 7805 met een dikke alu koelplaat er op
    de andere nbeem je zonder bec
    dit zijn echt goeie regelaars en je hoeft niets in te stellen of te programeren
    doen ze helemaal vanzelf

    groetjes raf
     
  5. gbosman

    gbosman

    Lid geworden:
    6 jun 2005
    Berichten:
    160
    Locatie:
    kampen
    Ik weet het niet zeker maar was dat niet Peter?
     
  6. BYM

    BYM Forum veteraan

    Lid geworden:
    19 dec 2004
    Berichten:
    7.424
    Locatie:
    Zaandam
    Hij vertelde dat hij enkelt leest op het forum, en er niet actief aan deelnam.
    Geen idee verder :confused:
     
  7. Rob Landsbergen

    Rob Landsbergen

    Lid geworden:
    28 okt 2005
    Berichten:
    373
    Locatie:
    Bennekom
    Gerben en Ruben,

    ook wat mij betreft nogmaals hartelijk dank voor een heel gezellige dag. Weer heel wat kunnen bijkletsen, genieten van de sfeer, de modellen, het heerlijke weertje en van de lokale muziekinstallatie (met name als die uitstond.... :) )

    En niet te vergeten hartelijk dank voor de Molycote, waarmee de laatste stap van het waterdicht krijgen van mijn Seawolf kon worden gezet. Ze heeft nu eindelijk kunnen laten zien wat ze kan als ze de ruimte krijgt en ik moet zeggen: viel me niet tegen. Wel een grote draaicirkel aan de oppervlakte, maar onder water toch een stuk beter wendbaar, zoals wel te verwachten viel. Ik ga met dubbele energie beginnen aan de afbouw!

    Dank ook voor de onderwaterfoto's. Het duurde even om ze te downloaden ( we waren zeker allemaal tegelijk bezig) maar ze zijn de moeite waard.

    Kortom: een geslaagde dag, die ik zeker voor herhaling vatbaar vind.
    Misschien is dit ook wel een mooie aanleiding om volgend jaar te proberen om in meer openluchtbaden bij dit soort activiteitendagen aan te sluiten. Ik ga de mensen van het bad in Bennekom daarover t.z.t. eens polsen.

    Ik heb niet zoveel foto's gemaakt en dan nog hoofdzakelijk van Lex' MTB. Als ik die gesorteerd heb en op een hostingsite gezet zal ik dat nog laten weten.

    Freek: Marc bedoelde de Seawolf van Robbe en niet de mijne, want dat is die van Trumpeter. Dus of hij veel aan die foto's heeft vraag ik me af.

    Groeten,
    Rob
     
  8. raf

    raf Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2003
    Berichten:
    14.832
    Locatie:
    As,Belgiƫ
    hallo

    heb je hier wat aan

    [​IMG]

    groetjes raf
     
  9. Jonkje

    Jonkje

    Lid geworden:
    29 jun 2009
    Berichten:
    4.496
    Locatie:
    Heerenveen
    Bij deze alvast een impressie van afgelopen zaterdag. Zal komende week meer foto's via een hostingsite plaatsen.

    En voor degenen die de originele foto's van hun modellen willen hebben stuur dan even een pb met je email aangezien de foto's 3.5 mb per stuk zijn ;)

    Enjoy!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015
  10. F.van.Gent

    F.van.Gent In Memoriam

    Lid geworden:
    17 aug 2004
    Berichten:
    7.800
    hoe kan het

    Heeft iemand enig idee waarom ik met irfanview
    De foto.s niet kan verkleine
    Want zo groot is mijn beeldscherm niet hoor
    Alhoewel ik wel het grootste scherm heb
    Kan het sosms zijn om dat het een zip bestand is
    mvg
    Frederik
     
  11. schaapje218

    schaapje218

    Lid geworden:
    3 okt 2008
    Berichten:
    29
    Beslag U2540

    Als ik me goed herinner ging het om de antenne kabels.Ik heb ze al opgezochten stuur ze je graag op.Laat me even weten naar welk adres,je kunt mij mailen of bellen. peter.duffels@hetnet.nl tel.0575-452560
    Groet,Peter.
     
  12. tiger1gek

    tiger1gek

    Lid geworden:
    21 mei 2009
    Berichten:
    423
    Locatie:
    Almere
    Hoi Raf

    Wat is de rede dat ik een regelaar met BEC moet kopen en 1 zonder BEC.
    Had je nog een Techrek over .
    Bij een Aluminium techrek moet ik een bajonetsluiting hebben ,heb dit bij pirhana.de geinformeert.
    groet Fred
     
  13. marc 2

    marc 2

    Lid geworden:
    15 jul 2009
    Berichten:
    3.897
    Locatie:
    tussen breda en eindhoven
    nog even over de sea wolf foto's.
    als het op een sea wolf LIJKT is het welkom.

    en iedereen alvast bedankt voor de hulp.

    maar nu weer verder over de vaardag.
     
  14. Jonkje

    Jonkje

    Lid geworden:
    29 jun 2009
    Berichten:
    4.496
    Locatie:
    Heerenveen
    En nog een paar!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015
  15. m westra

    m westra Guest

    @Rob,

    Mischien heb je goede contacten bij MARIN in wageningen, Kunnen we gelijk de duikboten testen bij een leuke simulatie van stormen enzo... Welcome to MARIN (Maritime Research Institute Netherlands)

    LOL

    Martijn

    Zou overigens ook fantastisch zijn om dit in de buurt zoals Bennekom te kunnen!
     
  16. BYM

    BYM Forum veteraan

    Lid geworden:
    19 dec 2004
    Berichten:
    7.424
    Locatie:
    Zaandam
    We kunnen wat mij betreft iedere vrijdag in mijn zwembad (50x20 meter bad) vlak bij Amsterdam terecht om te varen ......
     
  17. Jonkje

    Jonkje

    Lid geworden:
    29 jun 2009
    Berichten:
    4.496
    Locatie:
    Heerenveen
    Mag het ook wat dichter bij huis? :p
     
  18. Rob Landsbergen

    Rob Landsbergen

    Lid geworden:
    28 okt 2005
    Berichten:
    373
    Locatie:
    Bennekom
    Martijn,

    ik ken inderdaad iemand bij/van het MARIN en inderdaad heb ik ook al aan de sleeptank zitten denken. Laat ik het zo zeggen: er wordt aan gewerkt. Maar zoals in de diplomatie gaat dat achter de schermen en met kleine stapjes.........


    Rob
     
  19. BYM

    BYM Forum veteraan

    Lid geworden:
    19 dec 2004
    Berichten:
    7.424
    Locatie:
    Zaandam
    Maar .... maar ..... dat IS toch dichtbij huis :D:rolling:

    Het afgelopen weekeinde is het buiten zwemseizoen afgelopen, en ik heb voor verleden week al afgesproken met de beheerder dat ik er iedere werkdag gewoon terecht kan, omdat er gewoon dagelijks wel personeel rondloopt.

    En aangezien er in principe niemand gaat zwemmen :)rolleyes:) hoeft er ook geen toezicht gehouden te worden, maar volstaat een enkele kracht.

    Ik heb mezelf voorgenomen in ieder geval elke vrijdag de sub te laten zwemmen, maar aangezien dit zo'n groot zwembad is, kan de hele duikbootvaargroep er wel tegelijkertijd terecht :)
     
  20. gbosman

    gbosman

    Lid geworden:
    6 jun 2005
    Berichten:
    160
    Locatie:
    kampen
    @bym:
    Dat is niet slecht geregeld:cool:
    Nu is iedere week wel veel maar ik kom graag een keer langs om het bad uit te proberen!

    Groet,
    Gerben:worship:
     

Deel Deze Pagina