Fototest ivm overlijden foto.modelbouwforum.nl

Dan is mijn conclusie, (die ik ook op mijn andere PC waarneem) dat de URL's van mijn foto's ongeveer na een uur door Google worden veranderd. Op zich wel slim van ze, want zo voorkom je directe links, die vaak geen advertentie inkomsten opleveren. Waarom anderen hier dan ook geen last van hebben is voor mij een raadsel.

bericht / aantal foto's te zien
1--3
8--1 en de onderste als vraagteken
11--1
13--1
14--1
15--1

google en youtube uitgelogd.

Nu de foto eerst in een album gestopt in Google Photos en daarna pas de URL van de foto hier gebruikt:
EggmAUnV7nzwZrUOaIetSYDvn9L55Nc883WnrDJG_gZMGyn0AJ_u_Y6vRR6iMHfNuKDr3oobUtW3D0iKO6sKsNaYZC680mOzxm2B0wLL-7MHrUvbHVAVaxqmVMgQuZjhozuwPcT5jrInaV0b1fpLDC0noctSdVv0jNrAWrDjsgaPmTVtb45vfw_vQnK17WD6oXQqKyVTwA6Wxb3JByKUvEXqTW-dbaFOB2iILA-1Vnf74kgUQ-57IC6gDqMJXPRMVdhCzLDeHOwYhI_6m6ZVw4lYBAm3tOjxuvNroJfhchBJavX6derYZinzILMjKuQoCzFTHlytb0qyKghyeAJ2NTcoLHCS7tEInfWAbJ8teF-YOHBZhJQDX1z4-mR8kJwmDfwxEJXt_c0tO1da3w3_EixFj9W4qPzfKsK7kv_6DgRAzqy9NyYpsm6qYQ1psx6DHRciJy7EGKNhd3nf2n2m2q--5s-HtsgVSopO9HXt6nrNpMTCt73QaYso71qeoB3wGv9J7jcdXTA8p64l0UlJ2R8IheVixCpUqeW0SVPtTD-WwXc7wqmFwj1o2xd2w4C6-1ufmXTKqcaR0PSbcwPKKQpXJw91qHYRnRuAGJ-Azk9COA1WVTyvdRs=w1210-h838-no

Nu de foto eerst in een album gestopt in Google Photos en daarna pas de URL van de foto hier gebruikt:

Een vraagje: Als ik het goed lees, probeerde je ze eerst direct na uploaden vanuit Google Drive te plaatsen?
Zo ja; Misschien is / was dat het probleem en is het nu opgelost.
Zo nee; Jammer en verder zoeken. En nogmaals bij mij werkt het perfect.

Wel heb ik - maar dat is eigenlijk al weer een ander verhaal - wel eens ooit gehad dat ik na verloop van tijd (weken of maanden later) dat ik weer eens een van mijn verslagen terug zat te kijken ik enkele (te midden van een aantal andere wel zichtbare)foto's miste.
Ik wist dan zeker dat ik die destijds in het zelfde deel, dezelfde dag en dezelfde manier ge-upload en geplaatst had.
Vreemd :confused:, maar na opnieuw plaatsen was het verhaal weer compleet en dit is slechts enkele keren voorgekomen en de laatste keer inmiddels al weer lang geleden.

??????????
Ik heb het over google foto

Ik weet ook niet meer hoe ik hier destijds toe gekomen ben maar ik load mijn foto's via Google drive op en daarna staan ze gewoon in Google foto's.
Ik heb zojuist even beide methodes geprobeerd en zij geven allebei hetzelfde eindresultaat.
Blijkbaar is / was mijn manier een onnodige omweg en via een achterdeurtje :hammer:.

Dus helaas; daar zal het probleem van hmeijdam ook niet in zitten :weetnie:.

zojuist de windhoos met chrome gestart en hier gekeken:
bericht 25 en 33 hebben nog een foto

op de apple nog steeds alles zichtbaar

zojuist de windhoos met chrome gestart en hier gekeken:
bericht 25 en 33 hebben nog een foto
Bij mij exact hetzelfde. Ik begin dus te vermoeden dat ik in Google Photos eerst de foto in een album moet stoppen en dan pas de URL ervan gebruiken op het forum. Alle foto's die ik naar Google Photos had geupload, maar niet in een album had opgeborgen zijn inmiddels verdwenen.

Back