Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik had de mijne nieuw voor Fl. 85.-, moet in 1971 zijn geweest.Heeft iemand enig benul wat een fox 35 nieuw in de doos waard is?
Tja, dat is Fl. 55.- dus dat valt wel mee.Voor €25 heb ik deze motor. Goeie deal?
Mooi!
Je gaat er, hoop ik, toch wel speciale Fox peut voor mengen?
Vraag anders even aan Sal. Zijn Fox loopt altijd voorbeeldig.
Ik heb ook nog een litertje fox-mengsel staan. Ik heb er ook nog enkele. 4 fonkelnieuwe (allerhande "special editions") en nog een paar goede tot zeer goede gebruikte.
Inderdaad Jef! En hij heeft al gedraaid op een MAX stuntkist uit de jaren 70. Nu wordt het model gestript en herbouwd (te zwaar, te krom, te lelijk,...)
Jef, mijn absolute favoriet voor een fox35 is een Grondal Nobler. Dit is in mijn ogen het allermooiste F2B-model en is perfect om vintage en classic stunt mee te vliegen. En daar hoort gewoon een fox35 op.
Groeten,
Jo
ps: Wie had dat gedacht dat ik nog ooit in het heli-gedeelte van het MBF zou posten????![]()
Hier een Grondal -met Fox 35- van een van mijn twee kunstvlucht mentoren, Paul Tupker.Is het deze Jo , in outerzone vermeld als de AMA special http://www.outerzone.co.uk/more_pics.asp?ID=4289