Foxair Piaggio P180 Avanti maakt een flink lawaai

ik woon ook onder de rrok van schiphol, de vliegtuigen hoor ik niet meer en zie er genoeg...heerlijk!!!!

En ik werk (o.a.) op de maasvlakte, straks ook op de 2de en daar is echt geen plek voor een vliegveld hoor!! Dan kan je meteen een 3de maasvlakte erbij bouwen.

Meer schepen is meer werk! en meer overslag is goed voor de economie...ook niet erg.
Maar een vliegveldje erbij schiet je niet veel mee op, alleen maar nog meer verkeersoverlast. Meer dan wat je aan geluidsoverlast zou verminderen.

Gewoon niet bij een vliegveld gaan wonen als je niet tegen het geluid kan, niet in scheveningen wonen als je niet tegen vuurtorens kan, niet in assen wonen als je niet tegen racegeluiden kan en niet naast een school gaan wonen als je niet tegen spelende kinderen kan. We moeten minder zeuren en meer genieten in Nederland!!

Hier vliegen de Chinooks af en toe ook zo laag dat de ramen er van trillen, heb van de Apache's toch wat minder last. Vind het eigenlijk helemaal niet hinderlijk, er kwamen meer klachten toen er op Gilze-Rijen nog F16's stonden.

Vliegt hier van alles, wij wonen precies onder een aanvliegroute. Zie hier de AWACS, Hercules'' en zo nu en dan de Antonov ook overkomen.

Vooral met de open dagen hoor je mij niet klagen, aangezien ik altijd de show vanuit mijn achtertuin kan volgen.

Bertus,

Dat is nou eenmaal zo met Italianen.

Neem nou een Ferrari. Die krijgt in Italie een Europese goedkeuring. Maar denk maar niet dat die standaarduitlaat aan de geldende regelgeving voldoet!

Hetzelfde geld voor Ducati. De Diavel heeft tot de verbazing van controlerende politieagenten werkelijk 100dB toegestaan geluidsniveau in de typegoedkeuring staan. E-keurmerk op de uitlaat zoek je tevergeefs...

Back