FPV arend en valk.

Prachtig idd! Vooral verassend hoe het dier rondkijkt, en zo mooi wegrolt op het moment dat hij word "aangevallen". Hij rolt met zijn poten richting gevaar.
Prachtig filmpje!

Er is vast wel iemand op dit forum die dit nu ook gaat proberen ;) ;).

ik heb thuis wel een rossella die kan dat een stuk beter ;)
alleen of hij terug komt...... ;) :ontopic:

echt een prachtig filmpje! goed dat je ons dit laat weten bernie!

Prachtig gewoon ! Zoals die valk tussen de bomen doorsjeest !!!
Vond het eerst een beetje sneu van die cameras op de beestjes hun rug, maar ze lijken daar weinig last van te hebben.
Magnifiek !

FPV vanop je mechanische valk Robert ? Dan heb je uiteindelijk toch het beeld stabiel gekregen en de op en neer gaande beweging van het vliegen eruit gekregen ? Hoe heb je dat uiteindelijk voor elkaar gekregen ?
Geweldig filmpje !
Heeft je mechanische valk nog nooit 'ruzie' gekregen met een echte ?

Idd echt een te gek filmpje. Al heb ik dit filmpje al een tijd geleden voorn het eerst gezien.
Het spectaculairste vind ik die vleugels die inklappen wanneer de vogel door de bossen heen vliegt. Scheurend door de bomen, waarna hij eigenlijk niet meer verder kan door de struiken. Toch maakt hij zich klein en walst zich er doorheen. Ongelooflijk.....

Hier nog een prachtig filmpje waarbij je de ware kunsten kan zien van de Havik. Als valkenier ben ikzelf ook in het bezit van deze waanzinnige vogel en beleef ongelooflijke mooie momenten in het jachtseizoen en mag getuige zijn van haar spectaculaire jachtvluchten dwars door boom en struik.

MVG. Robert.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier nog een prachtig filmpje waarbij je de ware kunsten kan zien van de Havik. Als valkenier ben ikzelf ook in het bezit van deze waanzinnige vogel en beleef ongelooflijke mooie momenten in het jachtseizoen en mag getuige zijn van haar spectaculaire jachtvluchten dwars door boom en struik.

MVG. Robert.

ON-GE-LO-VE-LIJK!!! Waanzinnig hoe mooi die vogels dat doen.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Laatst bewerkt door een moderator:
Back