Kwam een mooi filmpje tegen die ik hier nog niet gezien had, FPV boven New York :schrik:
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Misschien moet je eens in het FPV filmpjes draadje kijken
Maar het is idd een mooi filmpje.
Ik wil wel weten met welke apparatur die vliegt.
Met dit filmpje van Trappy zullen de verkoopcijfers van immersion wel omhoogschieten. En terecht! Sander dit is KLASSE. Een mooier compliment en aandacht voor je materiaal in de vorm van dit filmpje kan je niet krijgen.
MVG. Robert.
Officieel statement AMA (modelbouwassociatie en soort van KNVvL in de USA)
Nee hoor Sander, dat doe ik niet, dat ik dat AMA ding hier post is om te laten lezen aan anderen dat men in de USA op het moment nogal veel problemen aan het krijgen is door de actie van je vriend.
Ik heb geen enkele behoefte om je daar te gaan stangen of zo, ik maakte alleen een opmerking over meten met twee maten in het licht van de gehele discussie en als reactie op een paar van jouw postings. Buiten dat lees je niet goed want het stukje over respect hebben voor wat jij voor de FPV community hebt gedaan heb je niet gelezen blijkbaar.dus wat mij betreft geen reden om moeilijk te gaan doen.
Ash
Nee hoor Sander, dat doe ik niet, dat ik dat AMA ding hier post is om te laten lezen aan anderen dat men in de USA op het moment nogal veel problemen aan het krijgen is door de actie van je vriend.
Ash