Ik heb wat FPV materiaal gekocht.
4channel Zender 500MW
4 channel receiver
7" monitor
Ik gebruik een GO PRO HD met live video out.
In deze test gebruik ik een MINO HD en verzend ik wireless alleen video.
Dit om even te kijken hoe het signaal zich houdt.
In principe is de range prima maar heb last van signaal interferentie, vooral bij bewegingen en dat is natuurlijk wat gaat gebeuren in de lucht.
Ik heb een video op vimeo zie: FPV EQUIPMENT TEST on Vimeo
Ik kom namelijk weinig van dit soort tests tegen en heb daadwerkelijk geen idee hoe signaal normaal binnenkomt, geheel storingsvrij of heeft elk systeem hier last van.
Wat denken jullie? Zou het iets te maken kunnen hebben met de frequentie?
Moet zeggen dat dit setje low-budget heb gekocht op een Chinese site, maargoed vond het het proberen waard.
Op RC GROUPS worden er goede reviews gegeven... Complete set €60,- ( incl tft monitor )
Dank! Dank! Dank!
4channel Zender 500MW
4 channel receiver
7" monitor
Ik gebruik een GO PRO HD met live video out.
In deze test gebruik ik een MINO HD en verzend ik wireless alleen video.
Dit om even te kijken hoe het signaal zich houdt.
In principe is de range prima maar heb last van signaal interferentie, vooral bij bewegingen en dat is natuurlijk wat gaat gebeuren in de lucht.
Ik heb een video op vimeo zie: FPV EQUIPMENT TEST on Vimeo
Ik kom namelijk weinig van dit soort tests tegen en heb daadwerkelijk geen idee hoe signaal normaal binnenkomt, geheel storingsvrij of heeft elk systeem hier last van.
Wat denken jullie? Zou het iets te maken kunnen hebben met de frequentie?
Moet zeggen dat dit setje low-budget heb gekocht op een Chinese site, maargoed vond het het proberen waard.
Op RC GROUPS worden er goede reviews gegeven... Complete set €60,- ( incl tft monitor )
Dank! Dank! Dank!
Laatst bewerkt: