FPV Koffer maken

Nou, de 2x 10,4 inch tft schermen zijn nooit aangekomen helaas :-(. Verkoper heeft voor het gemak het T&T bonnetje niet meer... en bedankt.

Gr,
John

Als ik denk waar jij hem denk ik heb besteld/gekocht. Dan moet je lang wachten.

Is het toevallig whitelion uit rotterdam?

Hier een foto van mijn fpv koffer:
full

Het is origineel een Makita koffer. Bevalt me erg goed, lekker stevig gebouwd. Alle kabels zitten achter het schuim weggewerkt en de antenne zit door de zijkant van het deksel heen, en kan eraf voor vervoer.
Onderin de koffer zitten mijn accu's en lader en bovenin de afstandsbediening en overigen.

Ik moet zeggen dat deze setup mij erg bevalt omdat ik zo altijd alles in 1x bij me heb.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier een foto van mijn fpv koffer:
full

Het is origineel een Makita koffer. Bevalt me erg goed, lekker stevig gebouwd. Alle kabels zitten achter het schuim weggewerkt en de antenne zit door de zijkant van het deksel heen, en kan eraf voor vervoer.
Onderin de koffer zitten mijn accu's en lader en bovenin de afstandsbediening en overigen.

Ik moet zeggen dat deze setup mij erg bevalt omdat ik zo altijd alles in 1x bij me heb.

Dat is ook een mooie oplossing en praktisch met die lade.

Gr,
John

Laatst bewerkt door een moderator:
@Renegade mooi kl.te. Jammer
@dirkalblas mooie koffer en geniaal met die lades

Waar kan ik dat schuim los krijgen voor in de koffer? Dus het vlakke schuim en ook dat met de punten..

heb een losse koffer op de kop getikt zonder schuim: bedoeld voor zender en ander spul

Weet niet waar dirkalblas het vandaan heeft.
Maar dat eierschuim om het zo maar even te noemen, lijkt op zo'n karton voor eieren, kun je bij karwei, gamma en praxis volgens mij gewoon halen. Wordt verkocht als geluidsisolatie per 2 matjes van 0,5 op 1m dacht ik. Heb dat ooit ook eens gekocht jaren geleden toen ik een mdf hoedenplank in m'n auto had gemaakt, daaronder had ik dat vastgemaakt.

Gr,
John

Dank! Eens gaan neuzen bij de bouwmarkten
Staat zo leeg en ongebruikt die koffer: nu nog de kans om er wat moois van te maken

Ik heb het uit onze plastic-tasjes-kast :)
Ik denk dat dat punt schuim origineel bij computer onderdelen (de verpakking dan) vandaan komt maar zeker weten doe ik het niet...

Niet helemaal een FPV koffer maar wel handig voor lader en lipos:
19 euro voor een Makita Aluminium koffer met foam in de deksel: nieuw...
De foam indeling onderin is helaas te gebruiken

Binnenafmetingen:
Lengte 42 cm
Breedte 30 cm
Hoogte 7 cm

Grotere maten had deze winkel niet, ook niet de mooie met de extra lades

Back