Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag eerste fpvforum vlucht hier in de sneeuw bij de overhelling en gondelbaan. Een leuke vlucht kunnen doen. Daarna accu gewisseld en bij aansluiten tweede accu starten de regelaars niet goed op. Ik hoorde wel het tududu begin piepje, maar niet de langere piep ongeveer. Seconde later. Daarom maar terug naar binnen gegaan, en na halfuurtje binnen werkte het weer. Weet iemand wat dit was/ heeft iemand al een zoiets gehad? En nog belangrijker, hoe Kan ik het morgen voorkomen?
Ja je kan alles in axis lock hebben, maar rate is beter. Ik heb alles in rate.Leuk om te volgen Corne.
Je zegt Axislock, heb je dan alles in axislock staan?
Esc's met een interne oscillator hebben veel last van lage temperaturen en kunnen hierdoor niet opstarten. Even laten opwarmen is dan de enige oplossing voor deze ESC's.Vandaag eerste fpvforum vlucht hier in de sneeuw bij de overhelling en gondelbaan. Een leuke vlucht kunnen doen. Daarna accu gewisseld en bij aansluiten tweede accu starten de regelaars niet goed op. Ik hoorde wel het tududu begin piepje, maar niet de langere piep ongeveer. Seconde later. Daarom maar terug naar binnen gegaan, en na halfuurtje binnen werkte het weer. Weet iemand wat dit was/ heeft iemand al een zoiets gehad? En nog belangrijker, hoe Kan ik het morgen voorkomen?