BorisB
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Damn! Mijn iconic-x is nu officeel een rakket. Denk doe snel even test met een 4S 2600mah lipo los om mijn setup tw controleren op het veldje.....pfffff wat een power met die tiger motoren en 10inch gemfan 10x5 eprops. Een woord.....wow! Dus hetzelfde gewicht maar 4s.
Nee geen naza...openpilot dus fullpower.
Als je naza atti vliegt is het altijd 6m/sec zelfs met een 6s mocht je dat niet weten. Manual kun je full power hebben.
Ik had mijn iconic-x.....dus moest alleen een 12V regulator voor fpv gear en een 4S lipo. Heb onlangs ook van motoren gewisseld.
Ik heb er vrijwel geen last van. Ik hou ze van tevoren in mijn auto of in mijn broekzak meestal, maar als ik dat niet doe merk ik wel in mijn OSD dat de spanning gemiddeld wat lager uitvalt dan normaal. Bij een Naza zou de rode led eerder knipperen, maar je kan nog door blijven vliegen het kan geen kwaad voor de lipo. Denk dat in de kou de thresholds wat lager ingesteld moeten worden op NAZA.Doen jullie iets speciaals met je LiPo's tijdens de winter? Voorverwarmen als je gaat vliegen? Ik ondervind veel last, haal amper nog 50% uit de LiPo's (ook spiksplinternieuwe) alvorens ik aan de 3.3V/cell geraak en als ik ze dan bijlaad kan er amper 40% van de capaciteit in. Ik vlieg zeker niet volgas dus teveel A trek ik er ook niet uit. Heb nu een kersepittenzak gekocht om ze wat op te warmen als ik ga vliegen, ben benieuwd.
MT2216 900kvWelke motoren zijn het ?
Ik ben nu een beetje aan het oriënteren voor een 2e copter
Om er mee te spelen namelijk
Heb je een linkje misschien van jou configuratie ?
Thx
Dat zou voor mij niet werken. Ik heb handschoenen aan en dat werkt allemaal prima vind ik zolang je quad niet aanraakt of andere zaken, waarvoor ik die moet uitdoen. Hier waren mijn handen al koud voordat ik al begon te vliegenVoor de handjes een zendercondoom van Turnigy.