FPV, multicopter videos enz

Vandaag een fpv maiden roni? Ben benieuwd naar beelden van het veldje nu.

Je moet op hero3 1080p 60/50fps opnemen voor beste resultaten. Daarna moet je veel beter renderen om maximale kwaliteit eruit te halen.

Ik rendeer niets (ben een noob wat dat betreft) maar het zal ongetwijfeld resultaat hebben.
Welk programma gebruik je daarvoor Boris?
Het is al eens voorbij gekomen maar ben een beetje lui.
Wil wel wat meer wat dat betreft gaan doen.

Ik kan wel de opmerking van Boris onderschrijven dat bij de Hero 3 1080/50 fs goeie resultaten geeft.

Ja man, wel effe tunen en zien hoe het met jello zit.
Ben helemaal verliefd op de qav , wat aan appart ding :)
Men 4s lipo's liggen klaar , ben benieuwd hoe deze motoren het doen....
Strak nog effe een mini sd kaart halen...

Het is zeker niet goed als je de regelaar ontdoet van de krimpkous en de onderdelen vallen eraf? Of hoort dat zo ?

IMAG0582_zps2601769a.jpg

Niet echt neen, al kan ik niet goed zien wat er nu juist afgevallen is. Het enigste dat kan loskomen is de koelplaat van de FET's omdat die er soms maar met koelpasta op zit en door de krimpkous op de juiste plaats wordt gehouden.

Yup koelblok is enige wat eraf hoort te vallen.....nou ja hoort niet, maar kan wel. Voor de rest zie ik niet wat dat is daar?
Het is nooit raadzaam om esc veel te strak aan te trekken met tyerips, want de kleine smd componentjes zouden kunnen afbreken.

Vandaag de Qav en de nieuwe gopro uitgetest , heb op 1080 opgenomen maar ging niet zo goed.
Als ik men beelden bekijk dat begint het regelmatig te haperen en blokkeerd , ligt of aan de instelling of aan de MicroSD kaart , zou niet mogen heb een SD kaart genomen voor HD films klasse 10..
(ligt niet aan de pc! )

Morgen wel uitzoeken wat er aan de hand is , filmpje volgt maar happert soms....

ps: de Qav is toppie!!

Laatst bewerkt:
Dat ligt waarschijnlijk aan de pc of de codecs. Als je vanaf sd afspeelt probeer dan eerst kopieren naar pc en dan afspelen.

Heb net mijn f450 snel afgebouwd. Op 4s en ntm motoren en cc3d.....damn een raket zonder gopro en fpv gear. Denk dat ik deze voor los vliegen hou of een 5.8ghz setje opzet voor snelle vluchten close range.

Heb alles gecheckt , dat ligt daar niet aan , is echt iets met de gopro of de sd kaart.
Morgen een ander kaartje proberen , en anders de gopro terug naar de winkel brengen..

Een 450 is wel leuk op 4s voor te raggen ;)

Eerste echte test van de Qav500 , ging super , vliegt geweldig maar wat gopro issues.
Een rustige video , geen acro toestanden met men lievelingsquad :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Strakke vlucht roni! Echt strak.....hoe vond je die motoren?

Avpk joins the fpv club ;). Favoriete meetplek t'zand. Ik dacht dat jullie naar tilburg zouden gaan overigens?

Yo Boris , niet slecht zeker niet maar voor te knallen moet ik er toch 10 inch op zetten.
Had wel power genoeg hoor, maar niet extreem.
Ik had ook ineens strak beeld , dus niet zitten knoeien om jello weg te krijgen :)
Alles doet het erg goed behalve de gopro en de Fpv cam , ik heb dezelfde probleem als Corné , beeld wordt ineens wit en ik zag bijna niks meer.
Heb wat aan de instellingen gezeten en nog niet weg gekregen.....

Strakke vlucht roni! Echt strak.....hoe vond je die motoren?

Avpk joins the fpv club ;). Favoriete meetplek t'zand. Ik dacht dat jullie naar tilburg zouden gaan overigens?

De guys uit Dordt die wilde eerst naar Tilboland gaan maar daar ging niemand vandaag vliegen dus gingen zij naar het zand en ik ook.

Is nog steeds een gave plek( en dat 5 minuten rijden :p)

@ AVPK: gefeliciteerd met de eerste FPV vlucht; "totally hooked I guess!!"

@ Roni: blafstrakke vlucht, dude! Erg smooth....gaan we mooie dingen van zien denk ik zo....jammer van de GoPro maar dat komt ook wel weer goed...

gr. Rob

Back