FPV, multicopter videos enz

Ziet er goed uit mennov.

Is dat plakkertje wel te vertrouwen denk je roni? Ik heb het niet zo op plakken eerlijk gezegd. Layerlens zl wel deze week komen.
Waar is jouw ccd? Zie die niet op de foto.

Plakkertje is zo vast als een baksteen , enkel bij een zware crash kan het loskomen.
De ccd cam heb ik momenteel ernaast gezet in de bijgekocht case , zodra ik de eyefly case heb zal ik het er beter op monteren , momenteel is het ok..

Zal eens kijken of ik die extra kan zekeren. Geef toch wel wat meer om mijn hero3 dan dat ik ooit om hero2 heb gegeven.

@mennov
De plan ziet er goed uit

Heb ik ook , het is toch al een serieus bedrag voor een cam.
Heb men gopro2 al verkocht , was te gek om 2 gopro's te hebben....

Nee helaas, sherrer antennes hebben andere connector, maar die kun je zelf heel makkekijk maken. Ik geloof 16,3cm draad ;). Heb ik bij mij ook gedaan.

Zoiets
20130304200926.jpg

Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog wat armen van een imitatie Flamewheel liggen die ik kan overnemen. Of anders een adresje in Nederland waar ik ze kan kopen. Ik denk niet dat een bestelling bij RCTimer nog voor het weekend binnen gaat komen.

Ja! Ik heb er nog 4 dacht ik. Wel in 3 kleuren... rood, zwart en wit.

FPV footage van vandaag bij 't Zand met Lennie, Markoez en Markjuhh. Wat een lekker weer zeg :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja vandaag was get schitterend weer. T'zand is geweldig....mensen die er niet geweest zijn hoeven alleen naar het water te kijken en dan zie je hoe weinig wind hier altijd is.
Waarom ging je niet verder tussen de bomen door? Ik zag je lang twijfelen. Wel knap tussen die paaltjes door die zijn vrij smal weet ik nog wel.

Haha komt allemaal wel. Vandaag was pas echt de eerste fatsoenlijke fpv vlucht. Langzaam opbouwen ;)

Was weer een top dag vandaag! Kijken of we er morgen nog een krijgen?
Mijn videotje is nog aan het uploaden..zucht..

@ampsource: mooie video! mooi gevlogen ook! welke editing software gebruik jij?
We zijn trouwens tot de conclusie gekomen dat ik meer storing krijg met mijn gekochte orginele cl antennes, dan Ampsource met zijn zelfgemaakte.. Ik had de zijne getest, en nagenoeg geen storing waar met m'n eigen antennes het beeld wegviel..

Ben, al enig idee of je m weer vliegend krijgt?

Ja hoor Lennie.
De enige schade is een regelaar (ik vervang ze wel allemaal) en 2 antennes van de uhf ontvanger.
Valt dus erg mee.
Werkelijk alles uit elkaar gehaald en 2 dagen laten drogen.
Zondag tenminste geen water in de buurt. (denk ik).
In de naza module zelfs geen water aangetroffen, kurk droog.
V-sen werkt ook weer naar behoren.
Als ik voor zondag geen uhf antennes heb doe ik de rc maar even op 2,4.

Ben....kijk maar uit met de lipo.....doe maar een hover vlucht of 2 laag bij de grond. Heb ook gedacht dat mijn lipo goed was, maar deze ging onder spanning een cel verliezen. Heeft me een paar crashes gekost.

Ik zie helemaal geen video lennie.

Ben....sma connector pakken en een draad op 16,3cm erop solderen op de kern alleen en je hebt je uhf antenne. Even range test doen en klaar. Antenne is niks meer dan een draad met de juiste lengte.

Ben....kijk maar uit met de lipo.....doe maar een hover vlucht of 2 laag bij de grond. Heb ook gedacht dat mijn lipo goed was, maar deze ging onder spanning een cel verliezen. Heeft me een paar crashes gekost

Mmmmm, heb nog weinig ervaring met watercrashes blijkbaar.
Heb de accu een paar keer geladen en ontladen en toen bij de andere 3 gelegd.
Ze hebben allemaal een nr maar ben vergeten welke accu het was. :confused:
full

Dan maar met 4 accu's rustig aan beginnen.

Toch maar eens mijn onderschrift aanpassen!!

Back